Forum
värt upp emot 600kr imo, grymt lir
tror jag gav 530 fraktat för min kasett (är ju scn också
lycka till
lägger väl en 100 för att undgå spam
tror jag gav 530 fraktat för min kasett (är ju scn också
lycka till
lägger väl en 100 för att undgå spam
Får tacka för budet och hoppas att nästa är lite högre. Kan tänka mig sälja för 500.
Dark2 skrev:
Kan tänka mig sälja för 500.
rätta takter!
Gör det så jag slipper känna mig lurad!
gav ju trots allt 500 för mitt
tycker det borde gå på en gång, det är ju SCN och ett av världens bästa spel
tidigt 90tal när det är som bäst
sitta och mysa och spöa deathtoll
EDIT: 200 för att slippa spam
Tycker det är konstigt att det är så lite intresse för ett ovanligt Enix spel som har så kände inofficiella efterföljare Illusion of Gaia och Terranigma. Dessutom sålde spelet bara 25 000 exemplar i Europa. Man kan väl gissa att så många inte var SCN.
Så min slutsats är att A spelet är så dåligt att det inte är värt mer än 200. Eller B, så gör man som man ska och skyller på låg konjunkturen.
EDIT: 200 är lite för lågt fortfarande. Då behåller jag det hellre.
Så min slutsats är att A spelet är så dåligt att det inte är värt mer än 200. Eller B, så gör man som man ska och skyller på låg konjunkturen.
Vill du ha 500 kr får du nog gå till Tradera.
Det var lika dåligt med spektanter när jag sålde mitt kompletta soulblazer, SCN som var i bättre skick än ditt.
Dark2 skrev:
Tycker det är konstigt att det är så lite intresse för ett ovanligt Enix spel som har så kände inofficiella efterföljare Illusion of Gaia och Terranigma. Dessutom sålde spelet bara 25 000 exemplar i Europa. Man kan väl gissa att så många inte var SCN.
Eftersom du faktiskt ställer frågan så kan jag tänka mig att svara, annars håller jag mig borta från sånt här
I mitt fall är det A som gäller. 500 för den kasetten känner jag inte är värt alls.
Alternativ C är det enda rätta: detta är fel ställe att sälja SCN-märkta SNES-spel på.
instinqt skrev:
Alternativ C är det enda rätta: detta är fel ställe att sälja SCN-märkta SNES-spel på.
sant
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner