Forum
Fullt fungerande Master System II med inbyggt Alex the Kidd. Alla sladdar och två handkontroller plus ett gäng spel.
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=91477192
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=91477192
Just det, det här paketet lägger jag upp på Helgon och Loading också. Minns att nån tyckte man skulle vara tydlig med sådant.
Japp, det var draken det.
Just fan, så var det.. Hur som helst, det ligger som sagt på Helgon och Loading nu med, om ingen plockat det till nästa helg så blir det Tradera.
Och om nån här är lite haj på Master System-priser så hör jag gärna idéer inför utropspriset på Tradera ifall det inte blir sålt innan dess.
(Nu ser detta ut som en bump för mycket, men jag behöver verkligen hjälp med eventuell prissättning. )
(Nu ser detta ut som en bump för mycket, men jag behöver verkligen hjälp med eventuell prissättning. )
Utgångsbud 499kr. Köp nu 649kr. + frakt. Kanske behöver snurra ett varv innan det säljs.
Men du tror alltså att det kan gå för SÅNA summor? *överraskad*
Jag litar på dig i detta då du verkar ha en ganska stor ruljans och koll på grejer.
Jag litar på dig i detta då du verkar ha en ganska stor ruljans och koll på grejer.
Visst, 2 Pads och ett gäng populära om ej dyra spel. Ta lite bra bild och testa så att det fungerar. Folk gillar när man har testat allt. 499kr borde inte vara svårt alls. 650 kr kan någon som inte orkar vänta hugga på. Men räkna inte med det. Kan ju sätta 399 om du vill då borde det inte behöva snurra någon gång. Beror ju på om du har bråttom eller inte.
Passa på att nyttja DHL rabatten som tradera har nu. Så blir det billigare för folk som vill köpa. Det bidrar också.
Passa på att nyttja DHL rabatten som tradera har nu. Så blir det billigare för folk som vill köpa. Det bidrar också.
Insåg precis nu att den ena kontrollen inte fungerade som den skulle, blev lite sur då jag hade för mig att båda fungerade perfekt.. Men det blev ändå 499 i utrop, går det så går det. Slängde upp auktionen på Tradera redan idag då intresset är extremt svalt på samtliga sidor jag lagt upp grejerna på.. Så jag ändrar huvudinlägget så kan ju nån cool admin flytta den här tråden till auktioner.
Öppna den med skruvmejsel och gör rent kontaktytorna med t-röd eller liknande. Brukar göra susen.
Har försökt detta (jag rengjorde båda kontrollerna och alla spelen) utan resultat, det är "upp" som inte funkar hur jag än gör. Allt annat på konsollen funkar finemang.
Edit: Dum i huvet är jag med, kontrollen menar jag.
Edit: Dum i huvet är jag med, kontrollen menar jag.
Yeah, ikväll går helvetet ut serni.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner