Forum
Lugnt Det har varit väldigt stort intresse för just Snatcher, men Faxanadu var snabbast. Galet bra spel är det i alla fall, hoppas du hittar det någon annanstans!
Hur blir det då ?
Du har pm.... Inom en halvtimme
Jag vill också ha pm, PM PM PMS
Nu ska alla utom Faxanadu fått pm. Hjälten från det trevliga spelet får pm imorgon förmiddag när jag konstruerat en vettig låda till MGCDn
Nu är Apes saker skickade.
Uppdaterade med en del trevliga SNES lir! Kom och köp för böveln, ni som ska hälsa på Testiklas i helgen får givetvis gratis frakt.
Uppdaterade med en del trevliga SNES lir! Kom och köp för böveln, ni som ska hälsa på Testiklas i helgen får givetvis gratis frakt.
Har ingen aning om vad du förväntar dig att få för det, men jag kan tänka mig att ge en femtilapp för Wonderboy 3: Dragon's Trap om du tar med det till Skövde
Brukar gå för det dubbla på tradera i bra skick, men säg en pizza (typ 70kr) i Skövde så är det ditt?
Vad har du tänkt dig för Contra III och F-Zero?
Vet inte...250?
plus eller inkl frakt?
Edit: Låter 300kr inkl frakt bra ?
Edit: Låter 300kr inkl frakt bra ?
Plus frakt, men vi kan dela på den eftersom jag var seg med att skicka Final Fight. Blir 24 kr isåf.
ok
Dragonforce skrev:
Brukar gå för det dubbla på tradera i bra skick, men säg en pizza (typ 70kr) i Skövde så är det ditt?
Låter som en bra deal.
Kom igen nu och köp den sista smörjan! Tradera i helgen annars
Hur mycket för Cybernator, Sim City och Super R-Type.
Edit: Är Phalanx något att ha?, är lite sugen att klippa det också.
Edit: Är Phalanx något att ha?, är lite sugen att klippa det också.
100kr för cybernator, 60kr för Sim City, 120kr för R-Type.
Phalanx är helt ok, spelet i sig är inte lika kul som omslaget (det vore förvisso omöjligt) men det är ett stabilt shmup.
Phalanx är helt ok, spelet i sig är inte lika kul som omslaget (det vore förvisso omöjligt) men det är ett stabilt shmup.
350kr + frakt för dom 4 spelen ?
Javisst, det funkar. Packar dom med dina andra grejor och fixar fram en ny fraktkostnad, drar givetvis bort det du redan betalat i frakt för de andra grejorna.
Ok
Uppdaterat med skälet till treasures existens!
Varför säljer man "den bästa konsolshootern ever"? Allt annat man köper kommer ju bara vara lite sämre då.
Eftersom man köper jappe versionen
Bästa konsolshootern betyder alltså den bästa shmup som inte finns till arkad.
Bästa konsolshootern betyder alltså den bästa shmup som inte finns till arkad.
Är den japanska versionen snäppet bättre eller är det coolare att ha spel med japanska på?
Coolare ryggar och man får med en liten artbook, annars är det precis samma spel. Pal-versionen har 60hz läge om någon undrar
Finns Gradius V kvar, och hur mycket vill herrn ha för det isf?
Mycket bra val!
Ebay säger runt 250kr, jag säger 200kr fraktat?
Dragonforce skrev:
Mycket bra val!
Taget!
Kalas! Pm kommer
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner