Forum
Star Wars - the Force Unleashed (PS3) 210 :-
Komplett med box, manual och spelskiva, spelet är i PAL-verision.
Spelet är i nyskick, jag har tagit plasten av det men aldrig testat det, och är rädd att jag inte heller kommer göra det...
Untold Legends - Dark kingdom (PS3) 110 :-
Boxen har en del hyllslitage men manual och spelskivan är i mycket gott skick.
Super Mario World (SNES) 110 :-
Endast kassetten i bra skick, spelet är PAL (SCN)
Diddy Kong Racing (N64) 120 :-
Boxad med kasett, kartong, innerkartong och konsumentinformationsblad, spelet är PAL (EUR)
Dock är det skapligt slitet med tryck-, flärp, samt klistermärksskador på boxen, innerboxen har även den tryckskador och är därför lite vek, konsmentinformationsbladet har några veck på framsidan men kassetten är i fint skick. (Mer bilder kan fixas vid intresse)
Sega Rally (SS) 30 :-
Komplett med box, instruktionsbok, spelskiva samt spinecard, spelet är NTSC-JP (japanskt)
Boxen har några repor, ett trasigt gånggärn samt många trasiga piggar (de som håller skivan), manualen är i fint skick och skivan är repfri såvitt jag kan se.
Quantum Redshift (XBOX) 40 :-
Komplett med box, instruktionsbok och spelskiva, spelet är PAL.
Boxen har rester av en klisterlapp och en del hyllslitage men insticket är fint, manualen är lite nött men annars i fint skick och skivan har en del små repor.
-----------------------------------------------------------------------------
Priserna som angivits avser exkl. frakt.
Intressanta byten: Burnout Paradise (PS3) och Midnight Club: LA (PS3)
Tråden finns på en till sida, men jag uppdaterar om budgivning sker.
Spelet är i nyskick, jag har tagit plasten av det men aldrig testat det, och är rädd att jag inte heller kommer göra det...
Untold Legends - Dark kingdom (PS3) 110 :-
Boxen har en del hyllslitage men manual och spelskivan är i mycket gott skick.
Super Mario World (SNES) 110 :-
Endast kassetten i bra skick, spelet är PAL (SCN)
Diddy Kong Racing (N64) 120 :-
Boxad med kasett, kartong, innerkartong och konsumentinformationsblad, spelet är PAL (EUR)
Dock är det skapligt slitet med tryck-, flärp, samt klistermärksskador på boxen, innerboxen har även den tryckskador och är därför lite vek, konsmentinformationsbladet har några veck på framsidan men kassetten är i fint skick. (Mer bilder kan fixas vid intresse)
Sega Rally (SS) 30 :-
Komplett med box, instruktionsbok, spelskiva samt spinecard, spelet är NTSC-JP (japanskt)
Boxen har några repor, ett trasigt gånggärn samt många trasiga piggar (de som håller skivan), manualen är i fint skick och skivan är repfri såvitt jag kan se.
Quantum Redshift (XBOX) 40 :-
Komplett med box, instruktionsbok och spelskiva, spelet är PAL.
Boxen har rester av en klisterlapp och en del hyllslitage men insticket är fint, manualen är lite nött men annars i fint skick och skivan har en del små repor.
-----------------------------------------------------------------------------
Priserna som angivits avser exkl. frakt.
Intressanta byten: Burnout Paradise (PS3) och Midnight Club: LA (PS3)
Tråden finns på en till sida, men jag uppdaterar om budgivning sker.
Uppdaterad med Star Wars - the Force Unleashed och Untold Legends - Dark kingdom till PS3.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner