Forum
Tjo. Jag söker följande grejjer:
Alien-spel!
SNES Alien vs Predator (endast kassett, ej US)
PS2 Aliens vs Predator: Extinction
X360 Aliens vs Predator (asia)
PSP Aliens vs Predator: Requiem
Kan eventuellt tänka mig andra alien-spel också, tex de till GB och PC.
N64 (PAL, endast kassetter!)
Paper Mario
Conkers BFD
F-Zero X
Killer Instinct Gold
Bust-a-move? (båda?)
Star Wars ... ?
Bomberman? (x2)
Banjo Tooie?
Turok: Dino hunter?
Pokemon Stadium?
Pokemon Puzzle League?
Majoras Mask?
GBA Zelda The Minish Cap (EUR)
GBA Tales of Phantasia (EUR)
GC Super Monkey Ball 2
Samt 1-2 Europeiska SNES-kontroller!
Alien-spel!
SNES Alien vs Predator (endast kassett, ej US)
PS2 Aliens vs Predator: Extinction
X360 Aliens vs Predator (asia)
PSP Aliens vs Predator: Requiem
Kan eventuellt tänka mig andra alien-spel också, tex de till GB och PC.
N64 (PAL, endast kassetter!)
Paper Mario
Conkers BFD
F-Zero X
Killer Instinct Gold
Bust-a-move? (båda?)
Star Wars ... ?
Bomberman? (x2)
Banjo Tooie?
Turok: Dino hunter?
Pokemon Stadium?
Pokemon Puzzle League?
Majoras Mask?
GBA Zelda The Minish Cap (EUR)
GBA Tales of Phantasia (EUR)
GC Super Monkey Ball 2
Samt 1-2 Europeiska SNES-kontroller!
Jag har Castlevania Double Pack. Har skickat PM.
Bump för att jag fortfarande vill köba spel!
Synd att mitt Super Mario Sunshine just kom bort
Synd att jag just ringde min påjkvenn ebil Dragonforce
Synd att jag är en elak jävel. Hejdå!
BUMP för jag vill köpa DS-spel också! Jag vet inte riktigt vad, men vill ha vill jag!
Jag har som sagt det finaste Super Metroid:et i världen, men släpper det inte för under 300:-. ;D
Sen har jag Magical Starsign (US) till DS som du kan få för en hundring.
Sen har jag Magical Starsign (US) till DS som du kan få för en hundring.
Tror jag plockar ett Metroid på ebay istället, har kommit på att jag inte behöver det i superduper skick, kommer hellre lite billigare undan
Men Magical Starsign ser ju mys ut! Kan plocka det om frakten ingår i de hundra (annars verkar man kunna få det billigare på ebay... stackars spel som säljer för bara $4-5! :S)
Men Magical Starsign ser ju mys ut! Kan plocka det om frakten ingår i de hundra (annars verkar man kunna få det billigare på ebay... stackars spel som säljer för bara $4-5! :S)
Hehe, jag förstår. ^^
Visst, kan bjuda på frakten... är bara 11:- det handlar om ändå. PM:ar.
Visst, kan bjuda på frakten... är bara 11:- det handlar om ändå. PM:ar.
Yay, plockade just ett fint Super Metroid på ebay för $28 ^__^ *plocka bort från wanted-listan*
Äntligen! Kan jag sälja min PAL-kassett och tjäna igen priset, haha.
Fast nu grämer jag mig för att jag upptäckte att jag missat ett fint ALLTP på tradden som gick för 155 kr... på ebay finns bara halvslitna ex. Blä.
Äntligen! Kan jag sälja min PAL-kassett och tjäna igen priset, haha.
Fast nu grämer jag mig för att jag upptäckte att jag missat ett fint ALLTP på tradden som gick för 155 kr... på ebay finns bara halvslitna ex. Blä.
Vad kan du tänkas ge för Seiken Densetsu 3?
Komplett och i bra skick, förutom en buktning på ena långsidan på boxen. Kan försöka fixa bild, bara det att jag inte har någon värdig kamera.
Tänker dock inte sälja det för 100 kr. Då kan jag lika gärna behålla.
Komplett och i bra skick, förutom en buktning på ena långsidan på boxen. Kan försöka fixa bild, bara det att jag inte har någon värdig kamera.
Tänker dock inte sälja det för 100 kr. Då kan jag lika gärna behålla.
180-190 kr inkl frakt är nog mitt max. Så mycket hade jag fått betala för det senaste jag glömde bjuda på på ebay, haha *el suxxors*
Det är väl inte direkt mitt most wanted, det är därför jag tillåter mig själv att snåla
Det är väl inte direkt mitt most wanted, det är därför jag tillåter mig själv att snåla
Ska fundera lite.
Jag har ett Pokémon Pearl till DS (US utgåva) och ett Pokémon Ruby till GBA om det är av intresse?
Yoshis Island DS, 220 fraktat?
Sockerpung - Sure thing.
Andreas - Jag vägrar Pokemon!! Men tack iaf
Sörbom - skickar PM ^^
Andreas - Jag vägrar Pokemon!! Men tack iaf
Sörbom - skickar PM ^^
Bump för jag vill ha Golden Sun nuuu! Någon, snälla?? *desperat*
Jag har Golden sun och GS: The lost age, planen var att slänga ut dem på tradera men du kanske ger mig ett bud jag inte kan motstå?
Lost age hade jag turen att vinna för en hundring på tradden igår (fyfan vad glad jag var, trägen vinner!!!), men ettan vill jag ju ha extra mycket nu. Hur är skicket och regionen? Vill som sagt betala ca 150 kr för det, men ser att det gått för både 250 och 280 på tradera i sommar, så förstår om du inte vill släppa det så billigt... kan ju buda på tradera annars om du hellre lägger det där.
Synd att du ville ha komplett Golden Sun. Q: ) http://www.tradera.com/Golden_Sun_Gameboy_Advance-auktion-70905333
Har ju redan piratkassett som sagt... som min gamla sparning försvunnit på :[
Bump...
Om du fortfarande vill ha ett Seiken 3 så slutar ett snart:
http://www.tradera.com/SECRET_OF_MANA_3_Seiken_Densetsu_3_SFC_Japan_ONLY_-auktion-75168156
http://www.tradera.com/SECRET_OF_MANA_3_Seiken_Densetsu_3_SFC_Japan_ONLY_-auktion-75168156
Jo som du ser har jag varit där och trissat, men det blev för dyrt
Haha, det var du som bjöd över mig ju!
Varför lägger ni inte alltid i sista minuten?
Det hade ju inte spelat någon roll. 160 var egentligen mitt max, sedan bara trissade jag för att det skulle kännas mindre jobbigt att inte få det... Rasmus har för övrigt en helt vettig poäng i att det kan vara smart att bjuda upp ett objekt innan slutminutrarna, för folk pallar inte sitta och sistaminutenbjuda när de ser att priset redan är högt.
Vad snål du är. en femtiolapp hit eller dit. Jag har ju fortfarande mitt till salu.
Jag litar fullständigt på min otur i såna fall. Om jag lägger ett mastodontbud för att verkligen få en grej så kommer det ofelbart alltid någon och småbudar upp och över mitt bud, oavsett vad det är för meningslös grej jag lagt bud på. Jag kommer inte överens med Tradera.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner