Forum
Jag befinner mig just nu i en sits där jag känner att det vore riktigt gött att ha lite mer pengar, samtidigt som jag har högar med spel som i stort sett bara ligger och skräpar. Jag tycker generellt inte om att göra mig av med saker, men jag känner att jag behöver pengarna mer än spelen just nu och har bestämt att jag är beredd att göra mig av med i stort vad som helst (förutsatt att priset är rätt).
Så kolla på min spellista ( http://www.cowabunga.se/member/?spel=419 ) och bjud på allt ni tycker låter lockande! Jag förbehåller mig såklart rätten att tacka nej till olockande erbjudanden, men allt intresse uppskattas.
Om ni vill se bilder, undrar vad alla skumma obskyra japanska grejer är för nåt, eller har något annat ni funderar över så är det bara att fråga på. Ni kan f.ö. ignorera skickbeskrivningarna i listan, de stämmer inte alls.
Så kolla på min spellista ( http://www.cowabunga.se/member/?spel=419 ) och bjud på allt ni tycker låter lockande! Jag förbehåller mig såklart rätten att tacka nej till olockande erbjudanden, men allt intresse uppskattas.
Om ni vill se bilder, undrar vad alla skumma obskyra japanska grejer är för nåt, eller har något annat ni funderar över så är det bara att fråga på. Ni kan f.ö. ignorera skickbeskrivningarna i listan, de stämmer inte alls.
Pris på Winter Heat och DecAthlete?
Betalning vid löning?
Betalning vid löning?
Patlabor till SFC är något som lockar :3
100 plus frakt, kanske?
100 plus frakt, kanske?
MD - Bare Knuckle 2
MD - Rocket Knight Adventures
MD - Super Shinobi 2
SAT - Magical Drop 3
Är detta spel du kan tänka dig att släppa? Med tanke på att de är fruktansvärt bra.
MD - Rocket Knight Adventures
MD - Super Shinobi 2
SAT - Magical Drop 3
Är detta spel du kan tänka dig att släppa? Med tanke på att de är fruktansvärt bra.
Zejiro: Kom med ett bud. Pengarna är inte så akuta att jag måste ha dem med en gång, så betalning vid löning går bra.
Radune: Jepp, jag har försökt få tag på dig ang. betalning i flera dagar. Jag skickar PM...
Flik: Magical Drop III är jag inte så jättesugen att ge ifrån mig, men kom med bud vetja!
Radune: Jepp, jag har försökt få tag på dig ang. betalning i flera dagar. Jag skickar PM...
Flik: Magical Drop III är jag inte så jättesugen att ge ifrån mig, men kom med bud vetja!
Kan skippa Magical Drop, spelar knappt pussel ändå. Men 500 + frakt för MD-spelen?
Jag väntar gärna någon dag och ser om det finns fler intressenter, men 500+frakt är ett godtagbart bud.
Fint. Skicka mig ett PM om du vill sälja.
Jag har ingen aning om vad de är värda.
DecAthlete är väl det spelet jag tänker på? Som jag och Jesper spelade i Mullsjö? Sommar-olympiad typ
Vad tror du om 150 kr? Kan vi ta det nästa gång vi ses i så fall? Så slipper vi hora med frakt o.s.v. Är ju ingen panik att få spelen direkt, så.
DecAthlete är väl det spelet jag tänker på? Som jag och Jesper spelade i Mullsjö? Sommar-olympiad typ
Vad tror du om 150 kr? Kan vi ta det nästa gång vi ses i så fall? Så slipper vi hora med frakt o.s.v. Är ju ingen panik att få spelen direkt, så.
Ja preics, DecAthlete är föregångaren med sommartema, Winter Heat är vinter-uppföljaren med 4-spelarstöd. 150kr för båda låter som en OK deal, men jag flyttar till Eskilstuna om typ några dagar, så jag vet inte hur ofta jag kommer ha vägarna förbi Skövde framöver...
Vi löser det, snuttebubblan
Du råkar inte sitta på Magical Pop'n eller Do-Re-Mi Fantasy och glömt lista dom?
Tyvärr. Däremot har jag lite annat smått och gott utanför listan som jag kan göra mig av med... här är ett axplock:
-Castlevania (endast kasett) och Shadow Warriors (komplett men i risigt skick) till NES/PAL
-1MB RAM-kasett, mus, multitap och Nights-kontroll (med kartong) till Saturn
-Virtua Stick High Grade (fin SEGA-arkadsticka till PS3) komplett med kartong
-Svart GameCube (senare PAL-modell, utan digital A/V-utgång eller hur det nu var) komplett med kontroller, sladdar, kartong, manual osv.
-Castlevania (endast kasett) och Shadow Warriors (komplett men i risigt skick) till NES/PAL
-1MB RAM-kasett, mus, multitap och Nights-kontroll (med kartong) till Saturn
-Virtua Stick High Grade (fin SEGA-arkadsticka till PS3) komplett med kartong
-Svart GameCube (senare PAL-modell, utan digital A/V-utgång eller hur det nu var) komplett med kontroller, sladdar, kartong, manual osv.
Choumakaimura för 80kr inkl. frakt kanske? =D
Tiduas: Du har PM.
OK, ett litet public service announcement...
Jag är mitt uppe i en flytt just nu, och pga vissa logistikproblem så kommer jag vara utan en majoritet av mina prylar, inklusive i stort sett alla mina spel. Om nån är intresserad av att köpa nåt så hör av er för all del, men jag kommer inte kunna skicka något förrän jag lyckas frakta upp grejerna från GBG. Det är svårt för mig att säga hur lång tid det kan tänkas ta, men kanske ett par veckor eller så. Jag håller er upprättade.
Jag är mitt uppe i en flytt just nu, och pga vissa logistikproblem så kommer jag vara utan en majoritet av mina prylar, inklusive i stort sett alla mina spel. Om nån är intresserad av att köpa nåt så hör av er för all del, men jag kommer inte kunna skicka något förrän jag lyckas frakta upp grejerna från GBG. Det är svårt för mig att säga hur lång tid det kan tänkas ta, men kanske ett par veckor eller så. Jag håller er upprättade.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner