Forum
Hej, hej.
Uppdaterat med bilder + en del sålt.
Allt komplett och Pal om inte annat anges. Köper ni fler saker blir det fina paketpris!
[ b ]:ade det som jag antar kan locka mer intresse.
NDS
Contra 4 (US) S Å L T
New Super mario bros (US)
GBA
Advance guardian heroes
Advance Wars
Astro boy (jpn)
Gunstar Future Heroes S Å L T
Denki Blocks
Zelda 2: Link's Adventure (NES Classics)
Castlevania (NES Classics) S Å L T
Riviera: Promised Land (US) S Å L T
Zelda Minish Cap (turkisk etikett, engelska i spelet)
GBC
Super Mario Bros Deluxe
Saturn
Battle Garegga (jpn med spine) S Å L T
Dark Savior
Keio 2: Flying Squadron
Mystaria (ej manual)
NBA Jam S Å L T
Sega Rally S Å L T
Strikers 1945 II (jpn med spine) S Å L T
MD
Dynamite Headdy (jpn) S Å L T
Gunstar Heroes (US, ej manual)
De bärbara spelen:
Keio 2, Dark Savior och Mystaria:
Övrigt SEGA; saturn, sms, och md:
Skicket är överlag bättre begagnad kvalitet, dvs väldigt få repor, fina manualer, kartonger etc även om det oftast syns att det är begagnat. Som sagt, bild kommer men fråga gärna om nåt specifikt.
Uppdaterat med bilder + en del sålt.
Allt komplett och Pal om inte annat anges. Köper ni fler saker blir det fina paketpris!
[ b ]:ade det som jag antar kan locka mer intresse.
NDS
Contra 4 (US) S Å L T
New Super mario bros (US)
GBA
Advance guardian heroes
Advance Wars
Astro boy (jpn)
Gunstar Future Heroes S Å L T
Denki Blocks
Zelda 2: Link's Adventure (NES Classics)
Castlevania (NES Classics) S Å L T
Riviera: Promised Land (US) S Å L T
Zelda Minish Cap (turkisk etikett, engelska i spelet)
GBC
Super Mario Bros Deluxe
Saturn
Battle Garegga (jpn med spine) S Å L T
Dark Savior
Keio 2: Flying Squadron
Mystaria (ej manual)
NBA Jam S Å L T
Sega Rally S Å L T
Strikers 1945 II (jpn med spine) S Å L T
MD
Dynamite Headdy (jpn) S Å L T
Gunstar Heroes (US, ej manual)
De bärbara spelen:
Keio 2, Dark Savior och Mystaria:
Övrigt SEGA; saturn, sms, och md:
Skicket är överlag bättre begagnad kvalitet, dvs väldigt få repor, fina manualer, kartonger etc även om det oftast syns att det är begagnat. Som sagt, bild kommer men fråga gärna om nåt specifikt.
Vad vill herrn ha för Garegga?
Från tidigare trådar att döma, nånstans mellan zingers 300 och ElderACs 1200.
Den enda skavanken jag ser värd namnet är att färgen på ryggen i spinecardet har bleknat.
Jag tycker i ärlighetens namn zingers pris var i billigaste laget, vill nog ha uppåt 400 iaf. Kan bjuda på frakten pga spinecardet är blekt.
EDIT: bild på battle garegga och strikers 1945 II
Den enda skavanken jag ser värd namnet är att färgen på ryggen i spinecardet har bleknat.
Jag tycker i ärlighetens namn zingers pris var i billigaste laget, vill nog ha uppåt 400 iaf. Kan bjuda på frakten pga spinecardet är blekt.
EDIT: bild på battle garegga och strikers 1945 II
Vad tros om Dynamite Headdy då? Har inte researchat ebay men kanske kan ta det om priset är rätt.
min snabba ebay research ger nånstans mellan 20-30usd. Skicket är dock i samlarnivå, med felfri manual, box reg-kort(?), samt att reklamen medföljer. Sen måste ju tilläggas att boxarten i sig borde sälja spelet! Du kan få det för 125 + frakt. Priset sänks om du hittar något ytterligare.
Reklamen
Reklamen
Du behövde inte fota för min skull
PM!
PM!
Tjena Dmc! Man ser dig aldrig på msn numer. *-)
Janne, long time no see. Nä, det är hårda tider nu. Finanskrisen gör sig även märkbar via mitt msn:ande.
Men politikerna säger att de bästa medlet ur är att köpa sig ur krisen!!!
Så till alla: Gör världen en tjänst, köp mina spel!
Ps. Jag är lite förvånad att ingen knipit keio 2 eller något av saturn-rpg:na... eller Ds-spelen
Men politikerna säger att de bästa medlet ur är att köpa sig ur krisen!!!
Så till alla: Gör världen en tjänst, köp mina spel!
Ps. Jag är lite förvånad att ingen knipit keio 2 eller något av saturn-rpg:na... eller Ds-spelen
Vad kostar Contra 4?
Jag kan kanske knipa Dark Savior, vad vill du ha för det?
Contra 4 sålt. Likaså Dynamite Headdy, Gunstar Future Heroes, Castlevania
det är en intressant (heter det så) från LMG gällande Keio 2 (pal). Nån som har bra koll vad det är värt?
Henke: Två anmärkningar är värda att nämna om DS. Skivan har några smårepor, men absolut inga grova. Spelet har alltid funkat 100% de gånger jag spelat igenom det. Den andra anmärkningen är en liten del av boxen (typ 1-2cm långt) är lite sliten. I övrigt inga anmärkningar, bra begagnat skick alltså.
Jag vill nog ha 250 inkl. frakt för Dark Savior.
eller vad säger du om DS + Mystaria för 400 inkl frakt? Mystaria är i min bok ett förhållandevis fult "3d"-strategispel men med förvånansvärt kul gameplay. Stor frihet i att forma karaktärerna, väldigt snarlikt system som i shining force-spelen men den stora skillnaden är att vilka nya attacker man får bestäms av vilka man använt innan (dvs, använcer du en viss typ av magi får du mer såna magi-attacker, använcder du försvar utvecklar du försvarstekniker etc). Spelet rekommenderas hursomhelst.
det är en intressant (heter det så) från LMG gällande Keio 2 (pal). Nån som har bra koll vad det är värt?
Henke: Två anmärkningar är värda att nämna om DS. Skivan har några smårepor, men absolut inga grova. Spelet har alltid funkat 100% de gånger jag spelat igenom det. Den andra anmärkningen är en liten del av boxen (typ 1-2cm långt) är lite sliten. I övrigt inga anmärkningar, bra begagnat skick alltså.
Jag vill nog ha 250 inkl. frakt för Dark Savior.
eller vad säger du om DS + Mystaria för 400 inkl frakt? Mystaria är i min bok ett förhållandevis fult "3d"-strategispel men med förvånansvärt kul gameplay. Stor frihet i att forma karaktärerna, väldigt snarlikt system som i shining force-spelen men den stora skillnaden är att vilka nya attacker man får bestäms av vilka man använt innan (dvs, använcer du en viss typ av magi får du mer såna magi-attacker, använcder du försvar utvecklar du försvarstekniker etc). Spelet rekommenderas hursomhelst.
Jag kan nog ta Garegga för 400kr, ska bara vänta in några betalningar från folk
En på LMG som visat intresse för Garegga (och ev. Keio 2), jag säljer helst fler åt gång så kommer han med ett bra paketpris så går han före, eller om han bjuder över ditt 400 inkl. frakt.
Jag ger honom en chans att bjuda (inom ett par dar), dig en chans att svara på det budet, och sen är det slut. Låter det fair?
Jag ger honom en chans att bjuda (inom ett par dar), dig en chans att svara på det budet, och sen är det slut. Låter det fair?
Är det han... Jag kan nästan tänka mig att bjuda över bara för att se till att det inte hamnar hos nån löjlig spelhorder Nä, men det låter väl bra.
Du behöver inte skicka till mig dock, kan ta det nästa gång vi ses annars.
Du behöver inte skicka till mig dock, kan ta det nästa gång vi ses annars.
Vet inte om du läst tråden på lmg, men 600 är bjudet för garegga + keio 2. Får jag 500inkl frakt för garegga är det ditt direkt, annars får du gärna köpa nåt ytterligare så lär det bli ditt ändå.
Avd, långsökt så har jag en master system konsol om du vill köpa billigt och hämta upp smidigt när vi ses. aja, värt att fråga.
Avd, långsökt så har jag en master system konsol om du vill köpa billigt och hämta upp smidigt när vi ses. aja, värt att fråga.
Jag är intresserad av Strikers 1945 II, vad ska du ha för det fraktat?
Gick nyss två för drygt 300kr inkl. frakt på ebay.
och detta exet är i mycket fint skick, så säg 250kr inkl. frakt så är det ditt.
och detta exet är i mycket fint skick, så säg 250kr inkl. frakt så är det ditt.
Jag sålde just min Master System
Får jag klura lite på Garrega om det är ok? Hör av mig imorgon senast.
Dragonforce skrev:
Jag sålde just min Master System
Då behöver du en ju.
Dragonforce skrev:
Yes, du har till immorn kväll på dig. I.o.m. att du hämtar upp det kan du ju dra av fraktpriset förresten, säg 475 då (fast isf vill jag ju ha pengarna i förskott som du säkert förstår).
*Edit* Jag har även PC-spelet Heroes of Might and Magic IV i fin kartong med karta och hela kittet till salu.
Nja, Mystaria har jag redan och 250 tyckte jag var lite mycket för DS, det går ofta för runt hälften av det i ok skick på tradera, även om det just nu bara finns dyra "spelfyndet"- auktioner ute.
Tjao
ursäkta ifall jag förstör eller något... det ser ut som ds "boxarna" är sådana smala svarta som är till pirat kopior som man köper i turkiet eller är us spelen i en svart box? vad jag vet är alla mina ds spel i en genom skinlig box, US versionerna har säkert bara en annan box. Sorry om jag har fel och råkar förstöra men vill hjälpa köparna om så är fallet
MVH
ursäkta ifall jag förstör eller något... det ser ut som ds "boxarna" är sådana smala svarta som är till pirat kopior som man köper i turkiet eller är us spelen i en svart box? vad jag vet är alla mina ds spel i en genom skinlig box, US versionerna har säkert bara en annan box. Sorry om jag har fel och råkar förstöra men vill hjälpa köparna om så är fallet
MVH
Du behöver inte ursäkta dig, det är en relevant fråga att ställa.
Amerikanska och japanska DS-boxar är svarta och har smalare rygg än PAL-diton.
Jiggeh skrev:
Amerikanska och japanska DS-boxar är svarta och har smalare rygg än PAL-diton.
okej =) för när jag var i turkiet hade spelen exakt sådan box
Bra då löstes detta problem snabbt och smärt fritt=)
MVH
Ingen fara, Ponta.
Kanske detta är nåt, vad säger ni om den här guiden?
http://209.85.129.132/search?q=cache:cd2jWopcLpUJ:reviews.ebay.com.au/Pirated-Nintendo-DS-Games-on-eBay-How-to-spot-them_W0QQugidZ10000000003403663+us+ds+box+black+pirate+spot&cd=1&hl=sv&ct=clnk&gl=se
Här är mitt ex:
Tjock manual i bra printad kvalitet - check
Nintendo Ds loggan innaför boxen - check
serienumret på kassetten - får kollas då spelet är igång (spelar ju igenom det en sista gång ).
Kanske detta är nåt, vad säger ni om den här guiden?
http://209.85.129.132/search?q=cache:cd2jWopcLpUJ:reviews.ebay.com.au/Pirated-Nintendo-DS-Games-on-eBay-How-to-spot-them_W0QQugidZ10000000003403663+us+ds+box+black+pirate+spot&cd=1&hl=sv&ct=clnk&gl=se
Här är mitt ex:
Tjock manual i bra printad kvalitet - check
Nintendo Ds loggan innaför boxen - check
serienumret på kassetten - får kollas då spelet är igång (spelar ju igenom det en sista gång ).
Jag har noll koll på DS spel, men David är en rekorderlig pojke och om det mot förmodan skulle vara några problem så kan ni lita på att han är snäll och behjälplig
hehe ingen tvivel på det =)
MVH
MVH
men då kontrar jag med mina tidigare inlägg vad ska du ha för Zelda 2: Link's Adventure (NES Classics) och super mario deluxe(eller vad det heter såg det inte i listan men kanske till salu? )
Ponta: 150 plus frakt för båda?
Bättre bild på dem här:
Förresten, ang Contra DS så hittade jag koden på baksidan av kassetten så jag ser inga tecken på pirat. aja, då var den saken ur världen.
OT: Det kanske borde skrivas i en annan tråd än min köp/sälj-tråd, men om nån har nåt tips hur man packar in gameboy-spelen på bästa sätt så att frakten blir billig men framför allt att det inte tar nån skada. Jag vet att några viker ut kartongen, är det något vidare?
Bättre bild på dem här:
Förresten, ang Contra DS så hittade jag koden på baksidan av kassetten så jag ser inga tecken på pirat. aja, då var den saken ur världen.
OT: Det kanske borde skrivas i en annan tråd än min köp/sälj-tråd, men om nån har nåt tips hur man packar in gameboy-spelen på bästa sätt så att frakten blir billig men framför allt att det inte tar nån skada. Jag vet att några viker ut kartongen, är det något vidare?
Hur mycket ska du ha för Advance Wars?
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner