Forum
Finns Strikers 1945 II kvar och hur mycket vill herrn ha för det isf?
Pasta: Winona visade intresse på förra sidan, men han har inte svarat på mitt erbjudande om 250inkl. frakt. Vad vill du ge?
Tenchio: hmm, vet inte. Jag får återkomma om AW.
Tenchio: hmm, vet inte. Jag får återkomma om AW.
DMC skrev:
Pasta: Winona visade intresse på förra sidan, men han har inte svarat på mitt erbjudande om 250inkl. frakt. Vad vill du ge?
Tja, om Winona kommer fram till att han inte vill ha det för 250 inkl. frakt så tar jag det.
Bra, men han får onsdagen på sig, annars är det ditt.
DMC skrev:
Bra, men han får onsdagen på sig, annars är det ditt.
Det låter bra.
Garegga sålt! En bitter admin vann kampen över en "löjlig spelhord". Jag tackar båda för att de bjöd upp till kamp.
Det betyder att Keio 2 är kvar, 200 + frakt någon?
Pasta: Inget ljud från Winona. Det är ditt, Pasta. Pm på g.
Henke, okej jag kan gå ned till 200 inkl. frakt för DS, annars kan det va.
Det betyder att Keio 2 är kvar, 200 + frakt någon?
Pasta: Inget ljud från Winona. Det är ditt, Pasta. Pm på g.
Henke, okej jag kan gå ned till 200 inkl. frakt för DS, annars kan det va.
Vad vill du ha för Bubble Bobble?
Päronsoda: Jag har nog ändrat mig om bubble bobble, behåller nog det. Men visst du får gärna ge ett bud ändå.
DMC skrev:
Ps. Jag är lite förvånad att ingen knipit keio 2
Det är jag också, tog mig bra mycket energi och tid att hitta keio 2... kan rekomendera liret till alla saturn ägare btw...
Snoris skrev:
kan rekomendera liret till alla saturn ägare btw...
...Hear, hear! Mitt sista Keio-spammande iaf. En person på LMG som troligen köper ett saturnpaket innehållande Keio inom snar framtid. Men det finns någon dag till att bjuda på det om ni vill.
Det vore schysst om någon vill köpa bunten gba-spel i ett fint paket, i övrigt verkar tråden ha gjort sitt. Thx, ni som bjöd.
Säg ett paketpris på alla GBA spelen så kanske jag nappar (Utan Riveria kanske, för den kostar en del)
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner