Forum
Hej, Uraeus på tradera, Undantaget på stgfan och A7A här. Jag säljer följande:
JAP Saturn, inga spines men kompletta annars:
Sengoku Ace Episode II
Battle Garegga
Gunbird
Strikers 1945
Samurai Shodown 4, i box och med extra minne som krävs för att spela det
Nights
Nights Christmas
Ett japanskt vitt saturn som fortfarande luktar nytt från intruktionsböckerna och med en grej som funkar som 4mb-minne och gör att man kan spela spel från alla regioner (funkar). Det medföljer förutom den vanliga kontrollen också en icke-original med massa funktioner och grejs.
JAP PS2:
Shikigami no shiro II, Taito Best
Dance Dance Revolution Extreme
Psyvariar 2: Ultimate Final (med special capture replay dvd)
PAL PS2:
Amplitude
Dragon Blaze
Frequency
Gunbird: Special Edition
Psyvariar
Beatmania Konami-kontroll moddad med tioöringar
Pop n music-controllica gjuten och skapad av rozion. Glapp någonstans som gör att kontrollens knappar inte reagerar när kabeln lägger sig på ett särskilt sätt. Har inte expertis som krävs för att fixa detta.
Bud gäller på allt förutom controllican som jag vill ha 1500kr för.
JAP Saturn, inga spines men kompletta annars:
Sengoku Ace Episode II
Battle Garegga
Gunbird
Strikers 1945
Samurai Shodown 4, i box och med extra minne som krävs för att spela det
Nights
Nights Christmas
Ett japanskt vitt saturn som fortfarande luktar nytt från intruktionsböckerna och med en grej som funkar som 4mb-minne och gör att man kan spela spel från alla regioner (funkar). Det medföljer förutom den vanliga kontrollen också en icke-original med massa funktioner och grejs.
JAP PS2:
Shikigami no shiro II, Taito Best
Dance Dance Revolution Extreme
Psyvariar 2: Ultimate Final (med special capture replay dvd)
PAL PS2:
Amplitude
Dragon Blaze
Frequency
Gunbird: Special Edition
Psyvariar
Beatmania Konami-kontroll moddad med tioöringar
Pop n music-controllica gjuten och skapad av rozion. Glapp någonstans som gör att kontrollens knappar inte reagerar när kabeln lägger sig på ett särskilt sätt. Har inte expertis som krävs för att fixa detta.
Bud gäller på allt förutom controllican som jag vill ha 1500kr för.
A7A skrev:
Strikers
Det är alltså den japanska samlingen med Strikers 1945 I och II?
Donpachi, är det då reprint versionen (den grå och alltså inte den svarta)?
Dodonpachi, var det spine till den?
Dodonpachi, var det spine till den?
Ah, jag skrev fel, har inte strikerssamlingen till PS2. ^^;
Det fanns nog spine till dodonpachi, men gud vet var den finns nu! Angående donpachi, så upplever jag det som följande version:
http://www.genkivideogames.com/console/japanese_imported_video_games.asp?pagetoshow=search&keywordtext=Cyclone&searchtype=publisher
Det fanns nog spine till dodonpachi, men gud vet var den finns nu! Angående donpachi, så upplever jag det som följande version:
http://www.genkivideogames.com/console/japanese_imported_video_games.asp?pagetoshow=search&keywordtext=Cyclone&searchtype=publisher
Tack, det stämmer nog bra.
Så Dodonpachi säljs utan spine eller?
Så Dodonpachi säljs utan spine eller?
Ja, dodon utan spine. Enligt mig är PS-versionen faktiskt bättre än saturnens! Vi kom fram till detta på stgfan för något år sedan efter att faktiskt ha jämfört de två, och till PS flyter det på bättre helt enkelt. Samma sak med strikers 1945 part 2, där är skillnaden stor om man är petig.
Inte för att jag har part 2. Eller jo, till PS, men det säljer jag inte. ^^
du har pm
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner