Forum
Någon som säljer en sticka till PS2? Hör av er i sådana fall.
Hur många knappar behöver du? Jag har en Tekken Tag Tournament-sticka med 5 knappar som mest ligger och samlar damm.
6 knappar är minimum, så det var ju synd. Tack ändå för erbjudandet.
Om du inte vill punga ut för en HRAP så ska den här vara helt ok: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-m-49-en-15-mayflash-70-3d9n.html
Jag har en moddad variant av den, så jag har inte själv provat orginaldelarna, men vad jag hört är dom helt ok.
Jag har en moddad variant av den, så jag har inte själv provat orginaldelarna, men vad jag hört är dom helt ok.
Har läst en del negativt om den stickan, framförallt om man ska lira fightingspel. Fast ett schysst pris är det ju. Får väl bli en HRAP när man har råd.
Den enda människan jag känt som testat med orginaldelar sa att den var ok, men han kan ju ha varit ute och cyklat. Konstruktionen är det dock inget fel på
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-m-49-en-70-3hfs.html hmm undra hur denna är?
ser ut som en Mayflash
ser ut som en Mayflash
Dragonforce:
Är det en sån du har, som du postade länk på? Fast med andra knappar? Blev lite sugen på att köpa en sån. Men om knapparna suger så lär man väl få köpa nya. Nån gång.
Är det en sån du har, som du postade länk på? Fast med andra knappar? Blev lite sugen på att köpa en sån. Men om knapparna suger så lär man väl få köpa nya. Nån gång.
Jag har en sån fast med Seimitsu sticka och knappar. Om man vill byta så kostar nya knappar från de flesta märken runt 15kr styck. Själva stickan är lite dyrare, men jag har två sanwa stickor som jag mer eller mindre kan skänka bort.
Mesmer: Jo, det ser onekligen ut som en pimpad mayflash.
Mesmer: Jo, det ser onekligen ut som en pimpad mayflash.
Jag har en riktig Seimitsu ;-) Men den skänker jag nog inte bort.
Rasmus:
Kom ut på MSN, du måste förklara för mig!
Kom ut på MSN, du måste förklara för mig!
Börjar bli galet sugen på en sticka jag med faktiskt måset jag säga
klart du skall ha en sticka! det är varje gejmers skyldighet att ha en!
Känns som du har ack så rätt Hiro
Har man ingen sticka hemma kan man inte spela spel överhuvudtaget.
Monkey Island...?
Broken Sword?
TAC-2 och NES advantage är alla stickor jag behöver =)
Åh fy fan.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner