Start
Forum
Registrera
Medlemmar
Onlinelista
DB
Forum
Sida: 1 Nästa
Forum » Köp / Sälj / Byt » S: The Great RetroGathering Presale
Jahapp då var det dags. Som vissa av er vet så har jag en hel del grejer stående i samlingen och mycket av det ska bort för jag har ingen plats. Jag har inte lust att släpa med mig en jäkla massa upp till RG utan att vara ganska säker på att få sålt det mesta så därför har jag bestämt mig för att köra en liten "förförsäljning". Listor på allt som finns till salu just nu finns här:
http://trooper.110mb.com/forsale/htm_rgsale.htm

Läs det som står på fliken "information" där finns all information man kan tänkas behöva. Är det något som är oklart så skicka ett mail till mailadressen ni hittar där.

Enjoy!
Medlem
Inlägg 188
Skrivet: 2009-09-30 20:54:28
 | Senast redigerad 2009-09-30 20:55, ändrad totalt 3 gång(er)
 citera  skicka PM
Tar min bump nu då

Ingen från Cowabunga som är sugen på lite billiga prylar? Finns t.ex över 500 C64 spel, en TwinFamicom för 500:- och en massa annat roligt! En del saker är redan sålda så passa på nu för böfvelen!
Medlem
Inlägg 188
Skrivet: 2009-10-01 22:21:57
 citera  skicka PM
Ok, absolut sista draget nu.

ALLA "BESTÄLLNINGAR" SKA SKICKAS TILL [email protected] inga undantag om inget annat står i texten nedan!

Från och med nu och fram till klockan 19:30 ikväll 6/10-2009 gäller följande rabatter:

-20:-/st på Amigaspelen
-5:-/st på C64 och Spectrum spel i EK "box"
-10:-/st på C64 och Spectrum spel i DK "box"
-10:-/st på C64 och Spectrum spel i CS "box"
-15:-/st på C64 och Spectrum spel i BB "box"
-10:-/st på C64 och Spectrum spel i SB "box"
-10:-/st på C64 och Spectrum spel i HP "box"
-5:-/st på Intellivisionspelen
-5:-/st på Trycksaker
-10:-/st på allt under "Övrig Mjukvara" (Gizmondospelen och Wayne Gretzky är sålda)

Är det nåt under "Hårdvara" ni är sugna på så dra mig ett pm med ett bud så får vi se om vi kan komma överens om något!

Det här är som sagt den absolut sista chansen, billigare än så här blir jag inte utan då slänger jag det på tippen!! (Nej det gör jag inte men jag lägger det i ett förråd ;) )

OBS: Jag reserverar mig för fel och misstolkningar i ovanstående text och förbehåller mig rätten att inte sälja om ni missuppfattat något av det jag skriver till att innebära något det inte gör.
Medlem
Inlägg 188
Skrivet: 2009-10-06 10:20:23
 citera  skicka PM
Det verkar ha blivit myyyycket missförstånd här.

Det jag skrivit ovan är alltså "RABATTER" t.ex "-5:-/st" innebär ett avdrag på 5:- från det listade priset.

Jag ber om ursäkt för eventuella missförstånd.

/T
Medlem
Inlägg 188
Skrivet: 2009-10-06 15:37:18
 citera  skicka PM

Forum » Köp / Sälj / Byt » S: The Great RetroGathering Presale
Sida: 1 Nästa