Forum
P g a ointresse, tids- och pengabrist samt omtanke om studierna (jag spelar FÖR mkt) så säljer jag nu min DS lite.
Den är svart, inhandlad sept -06 och är i fint skick, förutom två döda pixlar på den nedre skärmen (inget som stört mig). Alla originalgrejer finns kvar, även lådan. Den är väldigt lite repad och är i väldigt bra skick.
Spelen (kompletta):
Final Fantasy III
Sonic Rush (skadat i ryggen)
Resident Evil: Deadly Silence
New Super Mario Bros.
Mario Kart DS
Another Code
Säljer helst allt på en gång till samma köpare, men grejerna kan även köpas separat om ni insisterar (och ger mig bra betalt :don.
Jag vill ha kring 1 300 för alltihopa.
Den är svart, inhandlad sept -06 och är i fint skick, förutom två döda pixlar på den nedre skärmen (inget som stört mig). Alla originalgrejer finns kvar, även lådan. Den är väldigt lite repad och är i väldigt bra skick.
Spelen (kompletta):
Final Fantasy III
Sonic Rush (skadat i ryggen)
Resident Evil: Deadly Silence
New Super Mario Bros.
Mario Kart DS
Another Code
Säljer helst allt på en gång till samma köpare, men grejerna kan även köpas separat om ni insisterar (och ger mig bra betalt :don.
Jag vill ha kring 1 300 för alltihopa.
Vi är intresserade! Men skulle det vara möjligt att få en bild på de döda pixlarna? Ingår frakten i de 1300?
/Rosse o Rasmus
/Rosse o Rasmus
Jag ska försöka ta fram en bild på dem, men de syns bara när bilden är svart.
Jag tänkte att ni betalar 1300 och sen splittar vi på frakten, men om ni är snälla så kanske den får ingå.
Jag tänkte att ni betalar 1300 och sen splittar vi på frakten, men om ni är snälla så kanske den får ingå.
ja e ju oxå intresserad.. kan ta den.. om den nu inte är paxad till draken.
Skickat PM
Intresserad. Kan utöver pengar även erbjuda inbyte av x360 spel.
Hade du sålt det vid löningen hade jag nog lagt 500kr på startbudet
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner