Forum
Jag råkade köpa några Atari 2600-spel på loppmarknad för ett tag sedan, och blev i o m det sugen på att förkovra mig lite i spelkonsolernas urtid (försök inte pracka på mig någon Magnavox Odyssey bara). Om jag inte fattat helt åt helvete fel, så ska 7800:an vara bakåtkompatibel med 2600:an (men inte med 5200:an av någon anledning), varför jag tror detta vara ett bättre köp, eftersom jag isf kan spela fler spel på'n. Dessutom har jag begänsad plats under mina tv-apparater, så ytterligare två gamla skräphögar från 80-talet skulle skapa sådan platsbrist att jag ständigt måste vara naken.
Någon som har en till salu? Jag slipper helst boxar och annan fördyrande bråte, vad jag är ute efter är helt enkelt en fungerande 7800 med kablage, självklart europeisk *nynnar på Beethovens nia*.
Vad kan jag tänka mig betala? Kring 450 innan frakt, tycker jag verkar lämpligt, men jag kan kanske krypa upp en bit, om säljaren är snäll och bjuder på wienerbröd.
Nåväl! Låt försäljningen börja!
Någon som har en till salu? Jag slipper helst boxar och annan fördyrande bråte, vad jag är ute efter är helt enkelt en fungerande 7800 med kablage, självklart europeisk *nynnar på Beethovens nia*.
Vad kan jag tänka mig betala? Kring 450 innan frakt, tycker jag verkar lämpligt, men jag kan kanske krypa upp en bit, om säljaren är snäll och bjuder på wienerbröd.
Nåväl! Låt försäljningen börja!
Ingen?
(aka skamlös bumpning)
(aka skamlös bumpning)
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner