Forum
Tjo.
Jag ska sälja min Gamecube. Konsolen är en Metroid Prime-utgåva. D.v.s. själva lådan har ett pappersomslag med Metroid Prime-tema, men jag saknar tyvärr den där plattan man kan sätta på konsolen (ni som är bekanta med de olika GC-varianterna vet vad jag pratar om )
Konsolen är i övrigt komplett med alla sladdar.
Medföljer i övrigt gör en tredjeparts handkontroll (Gameware), samt en handkontroll som eventuellt kan vara lite skadad (dock fungerande).. det ska kollas upp snarast.
Ett minneskort följer med, som ska vara ganska stort om jag minns rätt. Tillräckligt i alla fall, men jag kan kolla upp exakt hur stort det är vid intresse.
Två spel medföljer också, och de är;
*Red Card (komplett, brutalt fotbollsspel som är billigt, men småskoj)
*Zelda: Collector's Edition (komplett, själva pappret på fodralet (omslaget eller vad man ska kalla det) ser förjävligt ut på baksidan, i övrigt är det fint skick).
Jag kan fixa bilder vid intresse, men jag är ju som bekant mitt inne i en flytt, så saker och ting känns lite halvröriga just nu. Men ja.. är ni intresserade kan ni ju ge mig ett bud så får vi se.
Jag ska sälja min Gamecube. Konsolen är en Metroid Prime-utgåva. D.v.s. själva lådan har ett pappersomslag med Metroid Prime-tema, men jag saknar tyvärr den där plattan man kan sätta på konsolen (ni som är bekanta med de olika GC-varianterna vet vad jag pratar om )
Konsolen är i övrigt komplett med alla sladdar.
Medföljer i övrigt gör en tredjeparts handkontroll (Gameware), samt en handkontroll som eventuellt kan vara lite skadad (dock fungerande).. det ska kollas upp snarast.
Ett minneskort följer med, som ska vara ganska stort om jag minns rätt. Tillräckligt i alla fall, men jag kan kolla upp exakt hur stort det är vid intresse.
Två spel medföljer också, och de är;
*Red Card (komplett, brutalt fotbollsspel som är billigt, men småskoj)
*Zelda: Collector's Edition (komplett, själva pappret på fodralet (omslaget eller vad man ska kalla det) ser förjävligt ut på baksidan, i övrigt är det fint skick).
Jag kan fixa bilder vid intresse, men jag är ju som bekant mitt inne i en flytt, så saker och ting känns lite halvröriga just nu. Men ja.. är ni intresserade kan ni ju ge mig ett bud så får vi se.
Vad har du tänkt ungefär för paketet, kommer återigen till den del jag inte tycker om och det är att lägga bud (jag suger på att lägga bud).
Ptja, jag vet inte riktigt. Inte jättemycket.. 600 med frakten inräknad kanske, eller låter det som för mycket? Jag är dålig på kuben, men vet att den brukar vara billig, fast Zelda: Collectors Edition brukar ju springa iväg lite.
Om du vill ha bilder först kan jag fixa det, men det blir imorgon kväll i så fall, då delar av paketet finns i Lysekil, och jag befinner mig i Skövde just nu.
Om du vill ha bilder först kan jag fixa det, men det blir imorgon kväll i så fall, då delar av paketet finns i Lysekil, och jag befinner mig i Skövde just nu.
Zejiro skrev:
Ptja, jag vet inte riktigt. Inte jättemycket.. 600 med frakten inräknad kanske, eller låter det som för mycket? Jag är dålig på kuben, men vet att den brukar vara billig, fast Zelda: Collectors Edition brukar ju springa iväg lite.
Tycker att det är ett bra pris, skulle skicket på lådan vara riktigt fint kanske du skulle få uppemot en tusing för paketet. Om jag får betala dig vid 19e så köper jag den.
Fast du lär väl inte behöva betala 1000 spänn för det om jag säger att jag nöjer mig med 600 Se det som en bra deal istället.
Det är nog inga större fel på boxen. Någon reva eller tryckskada kanske sådär, men paketet är definitivt värt 600 kr inklusive frakt
Du kan betala den 19e. I bästa fall kanske vi kan slippa frakten också, och i så fall kan vi säga 500 spänn allt som allt. Men vi får se lite hur det blir med det.
Det är nog inga större fel på boxen. Någon reva eller tryckskada kanske sådär, men paketet är definitivt värt 600 kr inklusive frakt
Du kan betala den 19e. I bästa fall kanske vi kan slippa frakten också, och i så fall kan vi säga 500 spänn allt som allt. Men vi får se lite hur det blir med det.
Mm, den som lever får se.
Men.. vill du ha bilder eller kvittar det? I så fall kan du skicka din adress i ett PM, om du vill ha kuben.
För mig kvittar det, vill du skicka bilder så visst, kommer köpa cuben vilket fall som helst.
Jag ska prata med Tiduas och se om han ska på träffen i Mullsjö, i så fall lämnar jag kuben hos honom när jag och Jeanette åker till Lysekil senare idag, så tar han med det åt dig. Men som sagt... det är ju inte säkert att det går då.
Men i så fall kommer du inte få hela paketet på en gång då ena handkontrollen finns i Lysekil, men skickar den separat sen så kan du betala typ 530 spänn allt som allt sen i så fall.
Jag hör av mig när jag fått tag på Tiduas
Men i så fall kommer du inte få hela paketet på en gång då ena handkontrollen finns i Lysekil, men skickar den separat sen så kan du betala typ 530 spänn allt som allt sen i så fall.
Jag hör av mig när jag fått tag på Tiduas
Ok, har inga problem med den lösningen.
Det här blir kalasbra vettu. Jag dumpar skiten hos Tiduas om några timmar, sen får du det på spelträffen. Skicka din adress i ett PM så skickar jag iväg handkontrollen till dig. Den 19:e ska jag ha 530 kr mer på kontot. Danke
EDIT:
Har du kvar mitt kontonummer btw?
EDIT:
Har du kvar mitt kontonummer btw?
Ja, har kvar dina uppgifter från det pm du skickade då jag köpte ditt Wii. Sen angående det andra säger jag
Ihr Willkommen, ist es immer ein zutreffendes Vergnügen, Geschäft mit Ihnen zu bilden.
Ihr Willkommen, ist es immer ein zutreffendes Vergnügen, Geschäft mit Ihnen zu bilden.
Bra att man finns som springpojke när det behövs
Mm, det är bra. Tiduas, om du vill kan du ta Red Card, har redan det spelet och orkar inte med dubletter i det spelet.
Åhh, vad snällt av dig Micke! Tar det jätte gärna jag ^_^
Vassego
Apemania:
Bra det, men du får gärna tala svenska med mig, för jag fattar inte tyska.
Dessutom vill jag ha din adress så jag kan skicka dosan
Jag skickade med en bonus till dig, bara för att du är så gullig. En ratt och pedaler, licensierade av Ferarri, som passar till Xbox, Playstation, Playstation 2, Gamecube och PC. Enjoy!
EDIT:
Eh.. blev osäker på vad den passar till, men den passar i alla fall till Gamecube, det är jag 100 på.
Bra det, men du får gärna tala svenska med mig, för jag fattar inte tyska.
Dessutom vill jag ha din adress så jag kan skicka dosan
Jag skickade med en bonus till dig, bara för att du är så gullig. En ratt och pedaler, licensierade av Ferarri, som passar till Xbox, Playstation, Playstation 2, Gamecube och PC. Enjoy!
EDIT:
Eh.. blev osäker på vad den passar till, men den passar i alla fall till Gamecube, det är jag 100 på.
Zejiro skrev:
Apemania:Bra det, men du får gärna tala svenska med mig, för jag fattar inte tyska.Dessutom vill jag ha din adress så jag kan skicka dosan
Lamade mig lite med Babelfish. Glömde nästan bort att skicka uppgifterna, har gjort det nu.
Edit: tackar så mycket för ratten, känns extra roligt/gulligt när man tänker på att vanligtvis dissar jag Ferrari då jag anser att dom bara är ett statusmärke.
..och nu blir du en statusbög
Höhö, du får det att låta som om du köper supersportbilar som andra köper Bregott.
Är inte så intresserad av vare sig sportbilar eller supersportbilar, lillbrorsan är det. Jag är mer för en skön glidare med komfort än sport eller muskelbilar, skulle jag få råd kommer jag köpa denna bil.
En Lexus Ls 600h
En Lexus Ls 600h
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner