Forum
God kväll. Lite spel till salu.
Edit. Som nu är sålda.
Fast följande tre finns i ett saturnpaket o väntar:
Mystaria
Dark Savior
Keio 2
The quality of a gift is not determined by the giver's ability to give, but in the receiver's ability to receive.
Edit. Som nu är sålda.
Fast följande tre finns i ett saturnpaket o väntar:
Mystaria
Dark Savior
Keio 2
The quality of a gift is not determined by the giver's ability to give, but in the receiver's ability to receive.
Psikyo Shooting Collection, hur är skicket och vad vill du ha för det?
Skicket är mycket bra. manual i princip orörd, reg-kortet kvar, Cd så gott som repfri, box inga anärkningar. Efter vad jag sett på ebay och Shmups.com vill jag ha 300kr + frakt för mitt ex.
En bild på Psikyo Shooting Collection Vol. 3
Btw, lägger upp just det spelet på stgfan också eftersom det är ett shmup.
En bild på Psikyo Shooting Collection Vol. 3
Btw, lägger upp just det spelet på stgfan också eftersom det är ett shmup.
Okej, jag hade tänkt mig under 300 totalt. Jag funderar lite och uppdatera gärna tråden om du får bud från andra ställen.
Visst, priset kan diskuteras, men jag väntar och meddelar dig om jag får nåt annat bud .
Kalas!
Hehe, storslagen reklam kamrat DMC!
hehe, tack. Förresten om nån skickar PM istället, så skriv iaf en "du har PM-post" i tråden så att jag ser det snabbare när jag kollar från skoldatorer.
Här är en bild på lite bärbart. Säljer gärna i paket!
Här är en bild på lite bärbart. Säljer gärna i paket!
Shoulder_85. Inga bud på spelet än så länge. Så vad säger du om 300inkl frakt? tror inte jag går lägre dock.
Jag tar det. Skicka PM med uppgifterna när du kan.
Man kan ju alltid fråga, men vad ska du ha för allt som finns kvar inkl frakt? Gärna bild på PS2 spelen.
Jag skulle gärna köpa New Super Mario Bros för 200 + frakt.
Allt som finns kvar utom NSMB ?
Shoulder: PM på väg!
Widde, exakt vad menar du med allt? =)
Jag säljer gärna i paket så det låter bra, men menar du Alla spelen i första posten, eller även de jag tog bild på lite längre ned?
Edit: Jag kan sätta ett pris på "allt" på fredag.
Edit2: och ta bilder, förstås.
Shoulder_85 har redan plockat Psikyo shooting Vol 3, Faxanadus bud står sig om du inte prompt vill ha med det i paketet.
Widde, exakt vad menar du med allt? =)
Jag säljer gärna i paket så det låter bra, men menar du Alla spelen i första posten, eller även de jag tog bild på lite längre ned?
Edit: Jag kan sätta ett pris på "allt" på fredag.
Edit2: och ta bilder, förstås.
Shoulder_85 har redan plockat Psikyo shooting Vol 3, Faxanadus bud står sig om du inte prompt vill ha med det i paketet.
Japp, allt som finns kvar som inte har fått nått bud
Faxanadu-hjälte: NSMB är amerikanskt, fortfarande intressant?
Widde: PM på väg.
Widde: PM på väg.
Allt ovan sålt.
Ett saturnpaket innehållandes plattformaren Keio 2, RPG:na Mystaria och Dark Savior finns dock om nån är intresserad. Allt pal, allt komplett utom Mystaria som saknar manual.
Ett saturnpaket innehållandes plattformaren Keio 2, RPG:na Mystaria och Dark Savior finns dock om nån är intresserad. Allt pal, allt komplett utom Mystaria som saknar manual.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner