Forum
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=218076
Kika gärna lite extra noga på NES-spelen. Jag har bemödat mig med att länka till youtube gameplayvideos till samtliga.
10 kr rabat för cowabunga. Gäller både köp nu och utgångspris så länge auktionen är på över 20kr innan rabatt.
Kika gärna lite extra noga på NES-spelen. Jag har bemödat mig med att länka till youtube gameplayvideos till samtliga.
10 kr rabat för cowabunga. Gäller både köp nu och utgångspris så länge auktionen är på över 20kr innan rabatt.
haha, sen när är PAL-A NTSC
"OBS! Detta spel är en NTSC utgåva, du behöver alltså en Amerikansk maskin"
Bra utbud, ska titta igenom
"OBS! Detta spel är en NTSC utgåva, du behöver alltså en Amerikansk maskin"
Bra utbud, ska titta igenom
WoW!
Nu blev besviken på dig
Nu blev besviken på dig
Lustigt nog ändrarde jag just i den texten för ett par sekunder sedan. Så går det när man använder mallar som jag brukar säga
Dragonforce skrev:
WoW!
Nu blev besviken på dig
Nu blev besviken på dig
Men det var jättelängesedan!
10 spel i minneslistan
En god början!
EDIT: Vänta nu....använder du verkligen den listan? Den suger ju. Man ser den aldrig och man glömmer bara bort allt man har där och blir sur när man väl kommer på det.
EDIT: Vänta nu....använder du verkligen den listan? Den suger ju. Man ser den aldrig och man glömmer bara bort allt man har där och blir sur när man väl kommer på det.
Man får ju mail när auktionerna börjar närma sig slutet.
jag får mail när det är 24 timmar kvar av auktionen
Så den används väldigt ofta måste jag säga.
Så den används väldigt ofta måste jag säga.
Köpte mig Super Mario World =). Skickar PM.
Najs, har mailat. Du kan dra av 13kr på summan.
Läggr till 15 auktioner nu på kvällen.
Mera skoj, för en massa pengar (testing the limits). Cowafolk kan lägga bud via PM.
Saturn stickan skulle jag inte tacka nej till... Ska konsultera plånboken. Finns det någon prutmån?
Eventuellt, kom med förslag.
Sista dagen, shoppa på!
Alla intäkter går oavkortat till stora fillipinska paraplydrinkefonden.
Alla intäkter går oavkortat till stora fillipinska paraplydrinkefonden.
"5) NTSC är coolt" Grymma auktioner, men tyvärr så har jag inte råd just nu...
Sista timmarna nu, tack och lov kickade det igån rejält den sista dagen. Det blir lite $$$ till semestern trots allt
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner