Forum
Jag letar som en galning efter SF 3rd strike till ps2. Amerikansk vilken utgåva som helst!
Helpu me!
Helpu me!
Du måste introducera dig först innan du postar. Det har jag fått lära mig.
Yes. Låser tråden tills du (Sockerpappa) presenterat dig i denna tråden: http://www.cowabunga.se/forum/viewtopic.php?id=68&page=39
I övrigt har jag spelet i amerikansk utgåva (den versionen som är med något annat SF-spel - släpptes väl ingen annan i USA till PS2 vad jag vet - som jag aldrig brytt mig om att kolla vilket det är), men hur sugen jag är på att sälja det vet jag inte.. tror inte jag är det, men ja.. ge ett bud får vi se.
Men först.. presentation
I övrigt har jag spelet i amerikansk utgåva (den versionen som är med något annat SF-spel - släpptes väl ingen annan i USA till PS2 vad jag vet - som jag aldrig brytt mig om att kolla vilket det är), men hur sugen jag är på att sälja det vet jag inte.. tror inte jag är det, men ja.. ge ett bud får vi se.
Men först.. presentation
Då var det fritt fram här igen
tack som fan!
Så... ditt 3s om du skulle tänka dig att sälja det, för vilket pris skulle det gå??
Så... ditt 3s om du skulle tänka dig att sälja det, för vilket pris skulle det gå??
Bud is the shit
Ingen aning vad det är värt... såg att det gått för 300+frakt tidigare. gut? too lite?
För lite är det inte, men jag funderar på om jag ska sälja det. Jag vill ha kvar spelet, men jag funderar på om jag ska köpa japanska PS2-verran istället, som inte är en samling, utan enbart Third Strike. Jag ska fundera lite till
Gör så ha mig i bakhuvudet bara om du kommer på nåt!
Tills dess så söker jag fortfarande! c'mon people!
Tills dess så söker jag fortfarande! c'mon people!
*bump*
Inte sugen på att släppa det Zejiro??
Inte sugen på att släppa det Zejiro??
Haha. Har fortfarande inte bestämt mig riktigt
Kan du betala typ.. NU?
Kan du betala typ.. NU?
Finns ju överallt. Ebay, Yahoo Japan, Övriga internetshoppar som listats i en annan tråd här...Menar inte att vara otrevlig, men SÅ svårt kan det väl ändå inte vara att få tag på =P
Sockerpappa> Slå till nu medans du har fortfarande chansen på Zejiros pris =) Det är ju inte så svårt att lyckas få tag på somsagt men inrikes så förstår jag ju givetvis att det är att föredra snarare än att beställa utomlands....
Zejiro du har PM
usch... missade helt att tråden uppdaterats även fast jag kollat in i säljforumet... *suck*
usch... missade helt att tråden uppdaterats även fast jag kollat in i säljforumet... *suck*
Too late too late, sorry.
Damn me damn me to hell xD
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner