Forum
Sida: 1 Nästa
Nu har jag lyckats samla på mig mer pinsamt bös jag inte vill ha kvar, priserna är löst baserade på avslutade Tradera-auktioner.
KVAR:
----------------------------------------------------
SÅLT!
SÅLT!
Det är inget spel här utan bara allt det andra kraffset. SÅLT!
SÅLT!
Om nån mot förmodan vill ha allt så ska ett förmånligt paketpris inte vara omöjligt att fila fram.
KVAR:
----------------------------------------------------
SÅLT!
SÅLT!
Det är inget spel här utan bara allt det andra kraffset. SÅLT!
SÅLT!
Om nån mot förmodan vill ha allt så ska ett förmånligt paketpris inte vara omöjligt att fila fram.
Jag kan ta hand om Duck Tales och Donkey Kong Land 2. Hur låter... 150 inkl. frakt?
Absolut, ska jag PM'a kontouppgifter eller har du kvar dom? Din adress har jag sen jag enirade åt vicviper.
Du får nog PMa dem igen
Damn, hann inte på Donkey Kong Land 2 ju
Zejiro: Jag PM'ar uppgifterna när vi ätit! Ursäkta dröjsmålet, jag fick ila ifrån datorn och möta upp A7A vid centralen.. Men nu är jag back with a vengeance eller hur det stavas.
Tiduas: Köp det andra istället! Jag kan skriva Donkey Kong Land 2 på alltihopa om du vill.
Tiduas: Köp det andra istället! Jag kan skriva Donkey Kong Land 2 på alltihopa om du vill.
Pokemon, Duck Tales och DKL2-krafset är borta nu, uppdaterade huvudinlägget med det. Vore asbra om någon ville ha resten, en hundring för rubbet?
Jag kan ta speed devils annars, är inte så intresserad av scooby doo och donkey...
Yes, hugger dig på adium!
Ingen som kan offra sig och plocka DKL och det där förbannade Scooby? Vi kan säga en femtiolapp för bägge, vill bara slippa se det i hyllan.
Sista inlägget jag gör i den här tråden nu, och jag vill bara säga att Scooby och DKL är nu gratis, får jag bara pengar till frimärken så är det all systems go.
jag kan plocka Scooby Doo och DKL, skickar fraktpengarna till dig imorn om det går bra.
Det går kalasbra! Jag skickar PM!
Hur är det nu, kan gamla säljestrådar ligga kvar som dom är eller ska man se till att få dom låsta när allt är klart? För det finns inga spel kvar här nu, så det är fritt fram att låsa om det känns prydligast så.
Det är helt valfritt. Men jag kan låsa den här om du vill.
Sida: 1 Nästa
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner