Forum
Sida: 1 Nästa
Har ett Snes powerpak i ny skick.. tänkte kolla om nån är intresserad av att köpa de..
Den har DSP1 - Chip
Ångrade mig lite då jag hellre lägger pengarna på Nes spel.
Pris: Buda
Bild kan fås på om man vill..
Lite info om kassetten:
Backupkassett för SNES (128 mbit, DSP1)
Som med den andra POWERPAKen lägger du bara in dina ROM-dumpar på CF-kort som du stoppar in i enheten.
Med 128bit SDRAM är minnet större än det största släppta SNES-spelet!
DSP1-processorn gör det möjligt att spela DSP1-spel, t.ex. Super Mario Kart och Donkey Kong Country.
Äntligen går det att spela vissa ROM-hacks direkt på riktig hårdvara (t.ex. 96 mbits-icke-SDD1-hacket).
T ex Kunna lira star ocean..
http://www.retrousb.com/product_info.php?cPath=24&products_id=84
Den har DSP1 - Chip
Ångrade mig lite då jag hellre lägger pengarna på Nes spel.
Pris: Buda
Bild kan fås på om man vill..
Lite info om kassetten:
Backupkassett för SNES (128 mbit, DSP1)
Som med den andra POWERPAKen lägger du bara in dina ROM-dumpar på CF-kort som du stoppar in i enheten.
Med 128bit SDRAM är minnet större än det största släppta SNES-spelet!
DSP1-processorn gör det möjligt att spela DSP1-spel, t.ex. Super Mario Kart och Donkey Kong Country.
Äntligen går det att spela vissa ROM-hacks direkt på riktig hårdvara (t.ex. 96 mbits-icke-SDD1-hacket).
T ex Kunna lira star ocean..
http://www.retrousb.com/product_info.php?cPath=24&products_id=84
En sån har jag varit förbaskat sugen på länge. Tyvärr har jag inga pengar förrän 25e =(
500kr + frakt bjudet!
Nagash skrev:
En sån har jag varit förbaskat sugen på länge. Tyvärr har jag inga pengar förrän 25e =(
Kanske inte har hunnit blivit sålt förens 25 e ... bara hålla koll på tråden o se om den
blivit sålt..
Cyborg 20003: 500 frakt är alldeles för lite ...
Vilken range hade du tänkt dig då?
Gudlock skrev:
Vilken range hade du tänkt dig då?
1000 kr + frakt iallafall vill jag ha för den..
Hm. Blir det inte billigare att köpa den från den där sidan i så fall? Eller tänker jag snett?
Det beror på vad din defenition av billigare är ;o) Även om du slipper tullen så är PeTs billigare.
edit. Eller, fan, det var ju dollar. Då blir det nog samma ungf så länge man slipper tullen.
edit. Eller, fan, det var ju dollar. Då blir det nog samma ungf så länge man slipper tullen.
Zejiro skrev:
Hm. Blir det inte billigare att köpa den från den där sidan i så fall? Eller tänker jag snett?
Med DSP1 kostar den $146. Frakt till Sverige: $29.
I SEK med nuvarande dollarkurs: c:a 1270kr.
Sen tillkommer 25% moms och postens administrativa avgift på 100kr.
Jag får det till c:a 1690kr. Säljaren säger uttryckligen att han inte ändrar paketets värdedeklaration för att komma runt detta i sin FAQ.
Dessutom tar leverans från U.S.A. kanske 8-10 dagar jämfört med svensk frakttid som bara tar ett par dagar vanligtvis.
Låter rimligt när du lägger fram det så
Idiotfråga som är off topic: Någon som har en aning om varför han på RetroZone vägrar skicka saker som gåva, dvs. så att man slipper tull?
Det finns väl regleringar, han skulle kunna komma i bråk om någon myndighet eller liknande kom på hans företag skicka ut sina produkter märkta som "gift" allihopa. Även om det inte är så troligt så är det en risk.
Nej, är det något han däremot förtjänar smisk för så är det att han tar 29$ i frakt! Det är ju ett direkt rån!
Nej, är det något han däremot förtjänar smisk för så är det att han tar 29$ i frakt! Det är ju ett direkt rån!
Mikoto skrev:
Det finns väl regleringar, han skulle kunna komma i bråk om någon myndighet eller liknande kom på hans företag skicka ut sina produkter märkta som "gift" allihopa. Även om det inte är så troligt så är det en risk.
Kollade upp frakten nu o de verkar bara kosta 14 $ nu..
Alltså, det här är väl att trampa på reglerna för att lägga sig i prissättning?
Mikoto skrev:
Det låter ju rimligt, men ett företag som hans borde ju sälja saker "under jorden" så att säga med tanke på dess tveksamma legalitet. Nu var ju inte det här flashkortet i fråga illegalt, men såg några andra produkter han sålde som verkade vara det (piratversionen av NWC-carten t.ex.).
är den inte såld innan 25e tar jag den i så fall, men vänta inte för all del.
Nagash skrev:
är den inte såld innan 25e tar jag den i så fall, men vänta inte för all del.
Visst...
Försäljning av Powerpaken är ej nödvändugt längre .. Tråden kan läsas..
*viskar* Den har kunnat läsas hela tiden.
Träden läst.
Sida: 1 Nästa
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner