Forum
Allt i utförsäljningen är PAL, om det inte uttryckligen står något annat. Alla priser kan diskuteras. Om frakten ingår eller inte beror på hur mycket du köper och på hur lite jag ogillar dig
Jag kan även tänka mig att byta vissa grejer mot ett N64 med diverse spel (framförallt OoT).
Atari 2600:
*Pac Man
*Defender
*Air Sea Battle
Jag hittade dessa Atari 2600-spel på min brors vind. Jag vet inte om de fungerar, för min brors gamla Atari 2600 var till stor del uppätet av råttor och jag har därför inte kunnat testa dem. Det är lite grisen i säcken över det, så jag tar en hundring för alla och bjuder på frakten.
DC:
*[s]Dynamite Cop - vanligt cd-fodral, ingen manual. 30 kr[/s] SÅLT!
*Buggy Heat - lite småsprickor på fodralet, som det brukar bli på DC:s otroligt ömtåliga fodral. Komplett. 50 kr
*Dragons Blood - Intakt fodral, komplett. 80 kr.
*Crazy Taxi - En trasig gänga på fodralet, komplett. 100 kr.
*MDK2 - Spricka i nedre vänstra hörnet på baksidan av fodralet, komplett. 100 kr.
*Pod 2 - Diverse sprickor lite överallt. Ett jävla skitspel i vilket fall, så vem bryr sig? Komplett. 20 kr.
*[s]Power Stone - Intakt fodral, komplett. 150 kr.[/s] SÅLT!
*Resident Evil: Code: Veronica - Intakt fodral så när som på en ihoplimmad gänga, komplett. 130 kr. SÅLT!
*Virtua Fighter 3tb - Diverse sprickor och etiketter på fodralet. Även en etikett på skivan. Komplett. 70 kr.
*Ready 2 Rumble - Tämligen misshandlat fodral, komplett. 80 kr. SÅLT!
*[s]Sega Rally 2 - Intakt så när som på en limmad gänga, komplett. 100 kr.[/s] SÅLT!
*Sonic Adventure - Välbehållet, fast med en trasig gänga, komplett. 100 kr. SÅLT!
*Shenmue - Lite småsprickor på det ena fodralet och lite småsprickor på det andra. Komplett. 300 kr. SÅLT!
*House of the Dead 2 - JAP, med pistol (fungerar på PAL-konsoler) och en stor låda. Bud.
*DC-X - skiva för att spela regionsfritt. 170 kr.
*DC-konsol med två handkontroller, allt kablage, kombinerat rumble pack och minneskort, VMU (utan batteri). Bud. SÅLT!
Wii:
*SSX Blur - Komplett. 150 kr. SÅLT!
*Red Steel - Komplett. 100 kr.
*Metroid Prime 3: Corruption. 250 kr.
*Guitar Hero 3 - Komplett. 400 kr.
GC:
*Resident Evil 4 - Komplett. 250 kr.
*The Legend of Zelda - Wind Waker - Komplett, platinum. 150 kr. SÅLT!
*Wavebird - Fint skick. 250 kr. SÅLD!
PC:
*The Elder Scrolls IV: Oblivion - Komplett. 100 kr.
*The Elder Scrolls III: Morrowind: GOTY edition - Platinum, komplett. 50 kr.
*Neverwinter Nights - Komplett, big box. 150 kr.
*Empire Earth - Komplett, platinum. 30 kr.
*Half-Life 2: GOTY edition - Komplett. 50 kr.
*Sims 2 - Komplett. 70 kr. SÅLT!
*Civilization 4 - Komplett. 100 kr.
Äckelpaketet:
*Ninjabread man (Wii) - Gratis.
*Anubis II (Wii) - Gratis.
*Chu Chu Rocket (DC) - Gratis.
Äckelpaketet skänkes till vem som helst om kan tänka sig snygga till min blogg: sakerattbligalenoverivardagen.blogg.se. Porrdocka har fällt några tårar över äckelpaketet. Dessa ingår utan extra kostnad.
Jag kan även tänka mig att byta vissa grejer mot ett N64 med diverse spel (framförallt OoT).
Atari 2600:
*Pac Man
*Defender
*Air Sea Battle
Jag hittade dessa Atari 2600-spel på min brors vind. Jag vet inte om de fungerar, för min brors gamla Atari 2600 var till stor del uppätet av råttor och jag har därför inte kunnat testa dem. Det är lite grisen i säcken över det, så jag tar en hundring för alla och bjuder på frakten.
DC:
*[s]Dynamite Cop - vanligt cd-fodral, ingen manual. 30 kr[/s] SÅLT!
*Buggy Heat - lite småsprickor på fodralet, som det brukar bli på DC:s otroligt ömtåliga fodral. Komplett. 50 kr
*Dragons Blood - Intakt fodral, komplett. 80 kr.
*Crazy Taxi - En trasig gänga på fodralet, komplett. 100 kr.
*MDK2 - Spricka i nedre vänstra hörnet på baksidan av fodralet, komplett. 100 kr.
*Pod 2 - Diverse sprickor lite överallt. Ett jävla skitspel i vilket fall, så vem bryr sig? Komplett. 20 kr.
*[s]Power Stone - Intakt fodral, komplett. 150 kr.[/s] SÅLT!
*Resident Evil: Code: Veronica - Intakt fodral så när som på en ihoplimmad gänga, komplett. 130 kr. SÅLT!
*Virtua Fighter 3tb - Diverse sprickor och etiketter på fodralet. Även en etikett på skivan. Komplett. 70 kr.
*Ready 2 Rumble - Tämligen misshandlat fodral, komplett. 80 kr. SÅLT!
*[s]Sega Rally 2 - Intakt så när som på en limmad gänga, komplett. 100 kr.[/s] SÅLT!
*Sonic Adventure - Välbehållet, fast med en trasig gänga, komplett. 100 kr. SÅLT!
*Shenmue - Lite småsprickor på det ena fodralet och lite småsprickor på det andra. Komplett. 300 kr. SÅLT!
*House of the Dead 2 - JAP, med pistol (fungerar på PAL-konsoler) och en stor låda. Bud.
*DC-X - skiva för att spela regionsfritt. 170 kr.
*DC-konsol med två handkontroller, allt kablage, kombinerat rumble pack och minneskort, VMU (utan batteri). Bud. SÅLT!
Wii:
*SSX Blur - Komplett. 150 kr. SÅLT!
*Red Steel - Komplett. 100 kr.
*Metroid Prime 3: Corruption. 250 kr.
*Guitar Hero 3 - Komplett. 400 kr.
GC:
*Resident Evil 4 - Komplett. 250 kr.
*The Legend of Zelda - Wind Waker - Komplett, platinum. 150 kr. SÅLT!
*Wavebird - Fint skick. 250 kr. SÅLD!
PC:
*The Elder Scrolls IV: Oblivion - Komplett. 100 kr.
*The Elder Scrolls III: Morrowind: GOTY edition - Platinum, komplett. 50 kr.
*Neverwinter Nights - Komplett, big box. 150 kr.
*Empire Earth - Komplett, platinum. 30 kr.
*Half-Life 2: GOTY edition - Komplett. 50 kr.
*Sims 2 - Komplett. 70 kr. SÅLT!
*Civilization 4 - Komplett. 100 kr.
Äckelpaketet:
*Ninjabread man (Wii) - Gratis.
*Anubis II (Wii) - Gratis.
*Chu Chu Rocket (DC) - Gratis.
Äckelpaketet skänkes till vem som helst om kan tänka sig snygga till min blogg: sakerattbligalenoverivardagen.blogg.se. Porrdocka har fällt några tårar över äckelpaketet. Dessa ingår utan extra kostnad.
Jag är eventuellt intresserad av Civ 4, kan jag få ett dygn på mig att fundera om ingen är superintresserad före?
Uppsnyggning av din blogg: http://blogg-se-till-wordpress.gern.se/
Uppsnyggning av din blogg: http://blogg-se-till-wordpress.gern.se/
Ja, klart du kan fundera, men om det kommer någon som vill ge mig 8 000 kr för det innan dess så kommer jag tyvärr inte att hålla på det
Jag är lite sugen på Sega Rally 2, Power Stone och Dynamite Cop. Men 100 spänn för SR2 känns mastigt.
230 för de tre exkl frakt?
230 för de tre exkl frakt?
Vad säger du om 250, så splittar vi frakten?
Det duger.
Aeneas skrev:
*DC-konsol med två handkontroller, allt kablage, kombinerat rumble pack och minneskort, VMU (utan batteri). Bud.
Funkar den klocka? 300 + frakt?
Den funkar perfekt. Nu har jag visserligen inte spelat på den på ett par månader, men eftersom den funkade precis som den skulle sist och att jag förvarat den väl så kan jag garantera att det funkar.
350+frakt så har vi en deal.
350+frakt så har vi en deal.
Jag ska sova på saken...
Det här kan jag ta:
*Sonic Adventure - Välbehållet, fast med en trasig gänga, komplett. 100 kr.
*Shenmue - Lite småsprickor på det ena fodralet och lite småsprickor på det andra. Komplett. 300 kr.
*DC-konsol med två handkontroller, allt kablage, kombinerat rumble pack och minneskort, VMU (utan batteri). 350 kr.
*The Legend of Zelda - Wind Waker - Komplett, platinum. 150 kr.
900 + frakt.
*Sonic Adventure - Välbehållet, fast med en trasig gänga, komplett. 100 kr.
*Shenmue - Lite småsprickor på det ena fodralet och lite småsprickor på det andra. Komplett. 300 kr.
*DC-konsol med två handkontroller, allt kablage, kombinerat rumble pack och minneskort, VMU (utan batteri). 350 kr.
*The Legend of Zelda - Wind Waker - Komplett, platinum. 150 kr.
900 + frakt.
Javisst, det låter sktibra. Kollar upp var frakten blir lite senare i afton.
Du har PM, Kezilla.
Jag passar på Civ den här gången också.
Shortbus: Även om du inte köper det av mig, så se till att spela det någon gång. Det är ett av de mest beroendeframkallande och underhållande spel jag någonsin spelat.
Jag vill verkligen försöka nån gång, turbaserade strategispel har inte varit min grej tidigare, men ska absolut ge det en chans.
jag vill ha code veronica till DC
Kolla inkorgen, Nagash.
Skulle vilja ha Wavebirden om den é kvar.
Japp, den är kvar. PM:a mig din adress, så återkommer jag med konto och frakt.
Snart åker grejerna upp på tradera, så passa medan tid finns!
Jag skulle även kunna köra ett byte av vissa grejer mot ett PAL N64 med något/några spel (gärna OoT).
Jag skulle även kunna köra ett byte av vissa grejer mot ett PAL N64 med något/några spel (gärna OoT).
tar ssx blur för 150 fraktat.
kan ev tänka mig gh3 till wii, men priset känndes väl högt.
kan ev tänka mig gh3 till wii, men priset känndes väl högt.
Kolla din inbox, så gör vi upp om pris etc där.
*En sista liten bump innan grejerna åker upp på Tradera*
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner