Forum
Säljer ett Gradius V till Playstation 2. Det är koreanska utgåvan tror jag, komplett och i fint skick. NTSC-J då, så ni vet att ni inte kan spela det om ni inte har en NTSC-J pS2a, eller chippad.
Några bud?
Några bud?
Då tar jag det isåfall
Skicka bara betalnings uppgifter så betalar jag asap.
mvh DAVE
Skicka bara betalnings uppgifter så betalar jag asap.
mvh DAVE
Fint! Då ska jag försöka skicka det imorgon
Du får PM om någon minut!
Du får PM om någon minut!
lol impulsivt av dej dave =o trodde du inte ville ha det
Jag och Emelie delar på det
Har det något att göra med "achievement difficult 3/10" ;D
Näääääääääää... hi hi hi...
Hur kul är det att klara spelen så snabbt?
Vem bryr sig om kul när det finns gamerscore?!
Barklund, vad skulle jag gjort då? Spelet är helt linjärt. Finns inget att göra förutom
att följa vägen, och spelet är bara 6-7 timmar långt. Hade inte fått ut mer av det genom att dra ut på det :-P
att följa vägen, och spelet är bara 6-7 timmar långt. Hade inte fått ut mer av det genom att dra ut på det :-P
Ändrade denna tråden till en S: Gradius V-tråd. Any takers?
Haha, trodde först det var en ny tråd och jag tänkte att "jävlar vad likt allt var den gången du sålde Dante's Inferno och DAVE var köpare och att Hiro kom och sa att det var impulsivt och att... vänta, det är ju samma tråd!"
Så fel det kan bli ibland ^_^
Så fel det kan bli ibland ^_^
Naw, lilla barnet
\o/
Well OM det är Koreanska utgåvan så tar jag det om jag får det till ett vettigt pris Men i så fall vill jag gärna få det bekräftat (bild eller nåt?) så det inte är den Japanska utgåvan (Eller någon HK/Asia utgåva) För den Japanska har jag redan och resterande är inte av intresse vilket säkerligen är förståerligt =) / Ikki
Jigsaw var intresserad av det också men han ville fundera först. Han ska få fundera lite, men om han inte vill ha det så får du det om vi kommer överens om ett vettigt pris (vill ju inte sälja det för en spottstyver heller, för då kan jag lika gärna behålla det )
Jag kan fixa bild under morgondagen!
Jag kan fixa bild under morgondagen!
Inga problem mannen! =) Låt han fundera och återkom om det inte blev nån business eller ev motbud. Kan ju förvisso be nån skicka ett ex hemifrån men spelet+frakt+ev tull gör det ändå lika mkt värt att bjussa lite på den Svenska marknaden + att jag har en enorm jävla köptorka och en jävla massa pengar över. Så nåt måste man ju spendera cashen på hehe. (Och btw, bild är överflödig, såg bilden under samlingar på det och ser utan några direkta problem att det är den Koreanska utgåvan )
Okej gött, slipper jag vela med kameran
Jag återkommer!
Jag återkommer!
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner