Forum
Är nu på jakt efter en Sega CD konsol eftersom jag fått tag i spelet The Terminator.
Har länge velat pröva det spelet men har aldrig haft en Mega CD enhet innan.
Finns det någon här som kanske har en över att sälja? modell 1 eller 2 kvittar.
Modell 1 är väl såvitt jag vet betydligt svårare att få tag i, och dyrare med så en modell 2 fungerar kanon. Jag vill dock bara köpa själva CD enheten utan någon megadrive eftersom jag redan har MD1 och MD2. Inget krav på att den ska vara boxad heller så bara enheten lös fungerar bra. Någon? =)
Mvh
Patrick
Har länge velat pröva det spelet men har aldrig haft en Mega CD enhet innan.
Finns det någon här som kanske har en över att sälja? modell 1 eller 2 kvittar.
Modell 1 är väl såvitt jag vet betydligt svårare att få tag i, och dyrare med så en modell 2 fungerar kanon. Jag vill dock bara köpa själva CD enheten utan någon megadrive eftersom jag redan har MD1 och MD2. Inget krav på att den ska vara boxad heller så bara enheten lös fungerar bra. Någon? =)
Mvh
Patrick
Jag har en Mega CD II som funkade kasst senaste gången jag använde den. Men jag har skaffat en ny strömadapter och ska testa den igen när jag hälsar på min pappa nästa gång. Om den funkar kunde du få den för 500+ frakt. Men det är som du förstår inte 100% att den funkar som den ska ändå, så om du får ett anbud från någon annan, ta det
Faxanadu-Hjalte skrev:
Jag har en Mega CD II som funkade kasst senaste gången jag använde den. Men jag har skaffat en ny strömadapter och ska testa den igen när jag hälsar på min pappa nästa gång. Om den funkar kunde du få den för 500+ frakt. Men det är som du förstår inte 100% att den funkar som den ska ändå, så om du får ett anbud från någon annan, ta det
Allright, då vet jag =) testa den kan du ju alltid göra om du vill och se ifall den fungerar skapligt.
Om någon annan har en att sälja så tar jag nog den istället dock, som du säger^^. Vill kunna lira Terminator så snart som möjligt!
Vill inte vara dum mot Faxen här, men 500 + frakt för en MCDII som bara kanske funkar är inget vidare pris. Jag fick en komplett, fullt fungerande sådan med en Mega Drive 1 för ungefär det priset, och det går nog att få ännu billigare.
Aap-ap-ap Box ingår! Men jag kommer inte att sälja den alls om den inte funkar bra, bara taskigt att lämpa av stuff som är skräp. Är din till salu, Zebbe?
Regler för köp/sälj/byt skrev:
* Prissättning är enbart en fråga mellan säljare och köpare.
Faxanadu-Hjalte skrev:
Aap-ap-ap Box ingår! Men jag kommer inte att sälja den alls om den inte funkar bra, bara taskigt att lämpa av stuff som är skräp. Är din till salu, Zebbe?
Nä, tror jag behåller den utifall mina två ettor pajar .
Vad är prisvärt för en Mega CD 2 förresten? 350-400kr kanske för en utan box?
Tradera sökning säger genomsnittligt ungefär 450 kronor, men då brukar det medfölja Mega Drive, kontroller, strömadaptrar och några spel. Fast det brukar inte vara boxade grejer.
Ligger en boxad CD2 uppe nu som är bjuden upp till runt 500.
Mikoto skrev:
Tradera sökning säger genomsnittligt ungefär 450 kronor, men då brukar det medfölja Mega Drive, kontroller, strömadaptrar och några spel. Fast det brukar inte vara boxade grejer.
All right, då vet jag det. Kan vara bra att ha i åtanke innan man köper en konsol av någon eller om man lägger bud. Den som finns uppe just nu har jag redan kikat på men är inte så sugen på just den. Tyckte den såg ut att vara ganska repig faktiskt.
Visst, konsolen är ju från början på 90-talet någon gång så en repig konsol kanske man får räkna med iofs. Tror dock det går hitta en som ser finare ut för samma peng. Tack för tipset i alla fall!
nusse91 skrev:
Mikoto skrev:
All right, då vet jag det. Kan vara bra att ha i åtanke innan man köper en konsol av någon eller om man lägger bud. Den som finns uppe just nu har jag redan kikat på men är inte så sugen på just den. Tyckte den såg ut att vara ganska repig faktiskt.
Visst, konsolen är ju från början på 90-talet någon gång så en repig konsol kanske man får räkna med iofs. Tror dock det går hitta en som ser finare ut för samma peng. Tack för tipset i alla fall!
Men åh! nu blev det fel i inlägget och jag kunde inte ta bort det "/....
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner