Forum
Vad väger min lilla klump förresten? (Jepp, jag kommer se på den som min tills nån annan bjudit över! )
Tompa: Betalinfo Kommer!
Zojx: Vet faktiskt inte (har ingen våg) men jag tror den kostar 55kr i frakt.
Zojx: Vet faktiskt inte (har ingen våg) men jag tror den kostar 55kr i frakt.
Najs! Budgivning till på söndag?
Japps, söndag 21.00
Jag tar mcdonalds + sonic-vykort för 100kr exkl frakt?
Deal!
Jävla skitskog! Nu missade jag ju nåt. Inte för att jag vet vad spelet mellan McDonalds och Treasure är för nåt, men det låter ju som ett måste.
Tja, cyborg har inte svarat på mitt pm än Ger honom ett tag till.
Ingen annan som vill ha nåt? CD-I "Auktionen" går ut ikväll!
Ingen annan som vill ha nåt? CD-I "Auktionen" går ut ikväll!
Det där McDonalds spelet är riktigt välgjort och kul för att vara ett McD spel!
Dragonforce>> Svarat på ditt pm.
Starfighter>> Sorry, jag behåller McDonalds-spelet.
Starfighter>> Sorry, jag behåller McDonalds-spelet.
Sååååå, 10 minuter kvar och jag leder fortfarande? Går det förresten bra att sampacka med Rosses ponys om jag skulle råka plocka några sånna från tradera ikväll?
Det går utmärkt! Grattis förresten!
Yay! Den ska få äran att stå bredvid herr ps3 (eller rättare sagt, herr ps3 ska få äran att stå bredvid herr cd-i) så att de stora likheterna åskådliggörs.
Grattis Zojx! Fick surt tänka på mina räkningar
Tackitack Majkka!
Räkningar är bajs, men jag har alla mina på autogiro så jag behöver iaf inte se dem!
Räkningar är bajs, men jag har alla mina på autogiro så jag behöver iaf inte se dem!
^^
Ja, jag hatar räkningar *stor suck*
Men nästa månad hoppas jag på en liten lättnad iaf. Typiskt att alla räkningar kom denna månaden >_<
Skall det köpas "dåliga" Zelda och Mario varianter nu?
Ja, jag hatar räkningar *stor suck*
Men nästa månad hoppas jag på en liten lättnad iaf. Typiskt att alla räkningar kom denna månaden >_<
Skall det köpas "dåliga" Zelda och Mario varianter nu?
Haha, ja jag ska försöka hitta lite roligt till den, fast så dålig som jag är på att köpa saker dröjer det väl säkert till långt in på nästa år innan jag har testat den. Jag är på gränsen till för lat för att köpa spel, lustigt nog verkar det mest vara konsollerna som tilltalar mej.
Haha, jag som tänkte att du skulle få bjuda mig på en kik ;D
Skal vi ikke heller si 50 for eske og manual til FFVII? :]
Klart du kan få en kik, nåt spel ska jag nog orka köpa iaf.
Retrosonde: Mjaa, det känns lite för lågt tyvärr.
Zojxan: Vi ska väga CD-I med dina ponys idag, du får mail sen
Ingen mer som vill ha nåt? Jag har en boxad, men ej testad nes-klon hemma i Ängelholm också
Zojxan: Vi ska väga CD-I med dina ponys idag, du får mail sen
Ingen mer som vill ha nåt? Jag har en boxad, men ej testad nes-klon hemma i Ängelholm också
Härligt! Då börjar kvällens äventyr med att leta reda på betaldosan då!
Vilken nes-klon är det, förresten? Blev lite intresserad nu!
Vilken nes-klon är det, förresten? Blev lite intresserad nu!
Öh, det är någon form av famicom-klon. Det var visst fler som var intresserade så jag tar och fotar och lägger upp den om två veckor när jag kommit hem till äholm.
60 da? ;D
Sorry Sondre, lutar att jag slänger ut det på tradera sen.
Jag skickar allas grejor imorgon! Vi har fortfarande inte fått tummen ur och vägt ditt paket än Zojx, men förhoppningsvis ska jag få iväg det imorn. Skickar betalinfo då också.
Jag skickar allas grejor imorgon! Vi har fortfarande inte fått tummen ur och vägt ditt paket än Zojx, men förhoppningsvis ska jag få iväg det imorn. Skickar betalinfo då också.
Är det slängt ut på Tradden nu? Glömd att följa med på Cowa den senaste tiden.. Är nu villig till att betala 100 SEK + frakt for FFVII greiorna
Det låter helt ok!
Frakten till Norge går på 20kr enligt posten tabell, ska jag skicka betalinfo?
Frakten till Norge går på 20kr enligt posten tabell, ska jag skicka betalinfo?
Jag kan inte betala för jag får lön 12:a, men skicka gärne betalinfo redan nu
Eftersom det blir jag som får skicka grejjerna (förutsatt att jag hittar en bra låda att skicka i innan jag åker till Lund om några dagar) så kan jag ju meddela att frakten faktiskt går på 31 kr, eftersom det är skrymmande.
Sen undrar jag om lilla älskling har berättat om hur trasig och sliten boxen är? Jag kanske kan ta lite bilder annars.
Sen undrar jag om lilla älskling har berättat om hur trasig och sliten boxen är? Jag kanske kan ta lite bilder annars.
Så hemskt tyckte jag inte att den var? Men, ja. Ta du några bilder så är du söt
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner