Forum
Säljer diverse spel ur samlingen. Mycket bra skick på allt, alla spel kompletta och spine till de spel som ska ha det. Bilder tas på begäran.
MD (JAP)
Monster World 4 - 300
Golden Axe 2 - 80
SAT (JAP)
Sokyugurentai - SÅLT
Capcom Classics Collection 4 - 150
Guardian Heroes - SÅLT
PS (US)
Micro Machines V3 - 80
Final Fantasy 8 - 200
PS2 (US)
Okami - 150
...
Tack till Cowabungas fina moderator, särskilt Gudlock.
Listan ligger även uppe på LMG och Loading.
MD (JAP)
Monster World 4 - 300
Golden Axe 2 - 80
SAT (JAP)
Sokyugurentai - SÅLT
Capcom Classics Collection 4 - 150
Guardian Heroes - SÅLT
PS (US)
Micro Machines V3 - 80
Final Fantasy 8 - 200
PS2 (US)
Okami - 150
...
Tack till Cowabungas fina moderator, särskilt Gudlock.
Listan ligger även uppe på LMG och Loading.
Det var billigt. Hade jag inte haft det innan hade jag slagit till.
Detta spel är svårt att sätta ett pris på efter allt Tradera-lotteri, kan vara allt mellan 200-800 kr.
Detta spel är svårt att sätta ett pris på efter allt Tradera-lotteri, kan vara allt mellan 200-800 kr.
Mjao, köpte det för samma pris ungefär, var ganska billigt men som sagt, svårt med tanke på lotteriet. Ville mest få lite extra fickpengar framåt vårkanten såhär
Den som är intresserad kan väl PM:a mig då jag inte surfar in på Cowabunga så ofta.
Den som är intresserad kan väl PM:a mig då jag inte surfar in på Cowabunga så ofta.
Säljer mer grejer så jag bumpar. Se om en moderator hjälper till lite Varför kan jag inte byta rubrik längre, det gick för i tiden vill jag minnas. Eller är jag bara störd?
Fixat.
Jag slår till på Sokyugurentai! Skicka PM om betalningssätt. Frakt tillkommer på alla varor eller?
Frakt tillkommer, PM skickat om ca. 4 minuter.
Hur är skicket på Guardian Heroes? Om det finns kvar så köper jag gärna det! :-)
Ligger numera ute som auktioner, kan ta bort denna
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner