Forum
Jag har kollat upp vilka spel som saknas i min Saturn Samling.
Listan nedan är spel jag köper. OBS Spelen måste vara Kompletta PAL.
Uppskattas om någon här kan tänka sig sälja något av dessa på listan nedan
Actua Golf 97
Actua Soccer ClubEdition
Andretti Racing
Batman Forever the Arcade game
Black Down
Break Point
Bug Too
Clockwork Knight
Darklight Conflict
DiscWorld 2
Dragon Force
Dragonball Z
Euro 96 England UEFA
Fifa 97
Fifa 98
Formula Karts Special Edition
Frankenstein through the eye of the monster
Ghen War
Golden Axe The Duel
Grid Run
Hexen
Jewels Of The Oracle
Madden NFL 97
Madden NFL 98
Marvel Super Heroes
Nascar 98
NBA Action 98
NBA Live 97
NBA Live 98
NFL QuarterBack Club 96
NHL AllStar Hockey 97
NHL AllStar Hockey 98
NHL 97
NHL 98
NHL PowerPlay (NHL Breakeaway 96)
Olympic Soccer 96
Photo CD Operating System
Pinball Graffiti
Road Rash
Scorcher
Sea Bass Fishing
Sega Worldwide Soccer 98 Clud Edition
Shellshock
Shockwave Assault
Soviet Strike
Street Fighter The Movie
Street Fighter Collection
Striker 96
The Horde
The King Of Fighters 95
The Lost World Jurassic Park
Three Dirty Dwarves
Virtual Golf
Virtual Open Tennis
World Cup Golf Proffesional Edition
World League Soccer 98
World Series Baseball
World Series Basball II
WWF In Your House.
Listan nedan är spel jag köper. OBS Spelen måste vara Kompletta PAL.
Uppskattas om någon här kan tänka sig sälja något av dessa på listan nedan
Actua Golf 97
Actua Soccer ClubEdition
Andretti Racing
Batman Forever the Arcade game
Black Down
Break Point
Bug Too
Clockwork Knight
Darklight Conflict
DiscWorld 2
Dragon Force
Dragonball Z
Euro 96 England UEFA
Fifa 97
Fifa 98
Formula Karts Special Edition
Frankenstein through the eye of the monster
Ghen War
Golden Axe The Duel
Grid Run
Hexen
Jewels Of The Oracle
Madden NFL 97
Madden NFL 98
Marvel Super Heroes
Nascar 98
NBA Action 98
NBA Live 97
NBA Live 98
NFL QuarterBack Club 96
NHL AllStar Hockey 97
NHL AllStar Hockey 98
NHL 97
NHL 98
NHL PowerPlay (NHL Breakeaway 96)
Olympic Soccer 96
Photo CD Operating System
Pinball Graffiti
Road Rash
Scorcher
Sea Bass Fishing
Sega Worldwide Soccer 98 Clud Edition
Shellshock
Shockwave Assault
Soviet Strike
Street Fighter The Movie
Street Fighter Collection
Striker 96
The Horde
The King Of Fighters 95
The Lost World Jurassic Park
Three Dirty Dwarves
Virtual Golf
Virtual Open Tennis
World Cup Golf Proffesional Edition
World League Soccer 98
World Series Baseball
World Series Basball II
WWF In Your House.
bump
kolla tradera gameworld och 1up brukar ju ha en massa sat spel där.
Har Marvel Super Heroes till Saturn. Du har inga spel till Mega CD eller TurboGrafX kanske? tänkte att man kanske kunde göra något byte isåfall.
Nej det har jag tyvär inte Kan du bedöma skicket på en skala 1-10 på Marvel Super Heroes ?
Manual Skiva Box.
Manual Skiva Box.
Box 7/10
Manual 10/10
Skiva 10/10
Plasten på boxen är sliten och sönder på baksidan uppe i vänstra hörnet. Framsidan ser fin ut.
hur mycket hade du tänkt dig inklusive frakt ?
150 : - ink frakt ?
Det måste ju vara ett bra bud iaf Här är ett riktigt fint exemplar som gått för 100 på tradera.
http://www.tradera.com/MARVEL-SUPER-HEROES-till-Sega-Saturn-auktion_302267_110296167
http://www.tradera.com/MARVEL-SUPER-HEROES-till-Sega-Saturn-auktion_302267_110296167
SwedishMeat skrev:
Det måste ju vara ett bra bud iaf Här är ett riktigt fint exemplar som gått för 100 på tradera.
Nja...fint exemplar behöver det ju inte vara bara för att det ser fint ut på bilden^^. Han har ju i alla fall inte skrivit något om skicket på skivan, så det kan mycket väl finnas en del repor. Hur som helst vet jag inte om jag har lust att släppa spelet.
Det är ju alltid random med tradden också, ibland kan man vara väldigt lyckligt lottad och ibland går vissa saker på en förmögenhet. Marvel Super Heroes vet jag kan gå på en del så jag väntar med att göra mig av med det isåfall.
Jo det är sant men nästan alla spel jag köpt av game på tradera har varit nya blanka skivor då tyskarna tar mycket bättre hand om sina gamla spel än vad vi i sverige har gjort
Ok ska vi säga 200 fraktat då ?
SwedishMeat skrev:
Jo det är sant men nästan alla spel jag köpt av game på tradera har varit nya blanka skivor då tyskarna tar mycket bättre hand om sina gamla spel än vad vi i sverige har gjort
Jag väntar nog med att sälja Marvel Super Heroes om jag ska sälja det faktiskt.
Inte för att 200kr låter dåligt men jag behåller spelet i alla fall. Har förövrigt inte många spel till Saturnen och Marvel är ett spel som jag faktiskt tycker är kul. Hade du dock haft något spel till Sega CD eller TurboGrafx så hade jag säkert bytt med dig då jag är ute efter spel till dessa.
Tråkigt att höra Mitt sista bud är 250 ink frakt. Men som sagt vill du behålla det så gör det.
BUMP...
dagens bump ingen som vill hjälpa en inbiten saturn samlare ? Eller sitter alla så fruktansvärt hårt inne med sina B - spel ? ;O
Hade jag bara haft några av dem hade jag mer än gärna bytt en bunt av dem mot något i din säljes-tråd, men tyvärr.
Regler för köp/sälj/byt skrev:
* En bump är tillåten per tråd.
öh ok ? så man får bara bumpa en gång å sedan alldrig mer i en tråd :S Sjukaste reglerna jag har hört.
Man kan hårddra det lite ibland. Men du bumpade två gånger på två dagar, och det var ju inte så att denna tråden puttades bort från första sidan under tiden. Läs reglerna om du inte gjort det.
Zejiro skrev:
Man kan hårddra det lite ibland. Men du bumpade två gånger på två dagar, och det var ju inte så att denna tråden puttades bort från första sidan under tiden. Läs reglerna om du inte gjort det.
Javisst visst jag vill inte starta någon onödig diskussion här men är du en såndär petmaja som måste säga till så fort någon gör fel ?
Nej, det är han inte. Det är bara en fråga om rimlighet.
SwedishMeat skrev:
Javisst visst jag vill inte starta någon onödig diskussion här men är du en såndär petmaja som måste säga till så fort någon gör fel ?
Han är admin och du ska göra som han säger.
Edit: Och du ska också sluta spamma andras säljtrådar.
SwedishMeat skrev:
jag vill inte starta någon onödig diskussion här men är du en såndär petmaja som måste säga till så fort någon gör fel ?
Om du inte vill starta en diskussion kan du ge fan i att skriva såna saker till en admin.
Övrigt av det jag tänkte svara hänvisar jag till elektronhjarnans svar.
hur ska jag kunna veta att du är admin ?
Under mitt nick står det "Admin". Ett annat sätt att se det på är att gå in under fliken "Info".
Det står ganska klart och tydligt under namnet hans
Zejiro
Admin <--
Zejiro
Admin <--
^^ jaha det såg jag nu när du sa det tack för infon
SwedishMeat skrev:
Synd att ditt ex var TYSKT nusse91 det jag söker är detta. Postar en bild
Tyskt och tyskt...baksidan av fodralet var på tyska ja. Eng text i spelet och manualen. Att kräva 100kr tillbaka bara för det är ganska löjligt. Okej, fodralet var på tyska och det var en miss av mig som inte tänkte på det. Brukar i vanliga fall inte köpa spel med tyska kartonger men så vart tydligen fallet när jag köpte det för länge sedan. Du betalade 300kr inkl frakt för spelet och ville antingen ha 100kr tillbaka eller göra återköp. Jag föredrog då återköp då 100kr bara låter dumt. Då tar jag hellre tillbaka spelet då det faktiskt är ett bra spel.
Jag bad tydligt om ursäkt till dig och försökte komma på en lösning som skulle funka bra mellan oss båda. 300kr förde jag över tidigare idag och nu vill du ha 24kr för frakt också utöver de 300kr. Tänker verkligen inte betala mer än vad du gjorde för spelet. Rätt ska vara rätt.
Ja det är sant men manualen är faktiskt på tyska och inte engelska !
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner