Forum
Alright, so what? det hör inte hit nu. Saken är den att jag fört över pengar och ska ha spelet tillbaka då vi tillsammans gick med på återköp eftersom du inte var nöjd.
Ja det är lungt ok chilla. Men du sa att manualen var på engelska när det inte finns ett ord engelska i den
Ett tips är att reda ut dispyten via PM, och om ni inte kommer överens kan ni kontakta en admin.
nu är det iaf dags för en bump
Nej serru, där anser jag att du har fel. Det har inte ens gått 72 timmar sen det postades i den här tråden senast och den har knappt åkt ned så långt att du ens behöver scrolla för att se den på förstasidan. Tråden är inte mer relevant nu än när Zejiro skrev i den 29:e. Jag anser att du missbrukar bump:andet och jag tycker du kan ha den goda smaken att sluta tjata.
Får man inte bumpa 1 gång varje dag ?
*startar rundringning för vadslagning om hur långvarig Svensktkött blir på forumet*
Jag tror att de flesta som hänger här vet i nuläget att den här tråden existerar. Dyker det upp något Saturnspel någon vill sälja kan jag tänka mig att den personen hör av sig. Att bumpa tråden en gång om dagen tycker jag är lite väl ofta i så fall.
Om inte jag missminner mig har trådskaparen blivit bannad på NESDB för liknande trams. Jag är inte admin längre, men jag vet vad jag skulle ha gjort. Men så har jag kuk också.
DRF skrev:
Om inte jag missminner mig har trådskaparen blivit bannad på NESDB för liknande trams. Jag är inte admin längre, men jag vet vad jag skulle ha gjort. Men så har jag kuk också.
Här har vi en man minsann!
Men i alla fall, SwedishMeat. Att folk vill bumpa sina trådar förstår jag, det är klart att man vill att folk ska kunna se det man skriver och ibland kanske man är lite extra ivrig över något vilket lätt resulterar i att man hispar upp sig lite extra, men så är det ju bara och det är inte så farligt.
Fast det dumma är att det här i mina ögon ger lite motsatt effekt när det blir på tok för många bumpningar. Ser jag på ett forum att samma person drar upp en och samma tråd med för korta mellanrum och ingen fortfarande har svarat, så resulterar det bara i motsatt effekt och att även om man hade haft något att göra i tråden, nästan skiter man i det för att man blir så trött på att se tråden dyka upp hela tiden.
Och det är väl en anledning till att inte bumpa sina trådar hela tiden, folk tycker helt enkelt inte om det bara för - som folk sagt här innan, de flesta har nog redan sett det och kontaktar dig såfort vi hittar något intressant.
Edit: Och ja Draken, jag har fortfarande en kuk trots "diplomatiska"-metoder
Du ska vara glad att jag älskar dig Peter, annars hade du fått smaka på min internet-kuk.
I'm shooting my E-Penis!!
*älskar Rasmus tillbaka*
*älskar Rasmus tillbaka*
*Cumshot*
Exakt. Det här forumet har inte så många aktiva medlemmar, och att den här tråden skulle försvinna från förstasidan är inte ens möjligt, tom om den är inaktiv i en månad. Jag har inte läst reglerna så noga på det här forumet, men det jag vet, är att det skiljer sig markant mellan forum.
Zejiro skrev:
Regler för köp/sälj/byt skrev:
* En bump är tillåten per tråd.
Det här postade Zejiro, i den här tråden. Vad exakt ser du som oklart? Är det så att du på något sätt tolkar det inlägget som att du kan bumpa den här tråden varje dag? Om så är fallet vet jag ärligt talat inte vad jag ska göra med dig.
Aja nu tycker jag vi slutar diskutera bumpningen Jag får helt enkelt inte bumpa så ofta. Jag hoppas iaf att detta forum kommer att bli lika aktivt som nesdb
SwedishMeat skrev:
Jag hoppas iaf att detta forum kommer att bli lika aktivt som nesdb
Vad menar du med det?
SwedishMeat - nu har du fått alla varningar du förtjänar. En miss till så åker du ut.
DRakForz: Anledningen till att du inte är admin längre är ju just att du inte kan hålla den där internetkuken i styr.
DRakForz: Anledningen till att du inte är admin längre är ju just att du inte kan hålla den där internetkuken i styr.
Gudlock skrev:
SwedishMeat skrev:
Jag hoppas iaf att detta forum kommer att bli lika aktivt som nesdb
Vad menar du med det?
Att cowa ska fyllas med "Ja har köpt smb omg" kids.
elektronhjarnan skrev:
Min teori var att ni blev avundsjuka på internetkukens ofantlighet och därför Benedict Arnoldade mig. Sådeså.
Sådär nu är listan uppdaterad inte lika många som saknas Känns extra roligt när man är så nära en komplett sega saturn samling
Listan är uppdaterad igen
uppdaterad
Jag har Batman Forever the arcade game, pal med box och manual till salu, skicket på allt är gott förutom en rispa på fodralet jag kan fotografera om du är intresserad.
vill även ha prisförslag.
vill även ha prisförslag.
Ja visst ta ett kort å posta så kan jag komma med ett prisförslag
Snoris hur går det får du fram någon bild snart ?
sådär... vad stressad du är ^^ är ju inte hemma så mycket nu, det är ju årets händelse här uppe just nu, brännbolls-yran ^^ Umeås version av Lunda- karnivalen ^^ så kommer vara dålig på att vara tills på måndag ^^
Edit:
Bra skick för utom ett streck på box
Snoris skrev:
Ser helt ok ut Jag bjuder dig 200 Bagare fraktat å klart
Ogillas budet Snoris ?
Snoris skrev:
sådär... vad stressad du är ^^ är ju inte hemma så mycket nu, det är ju årets händelse här uppe just nu, brännbolls-yran ^^ Umeås version av Lunda- karnivalen ^^ så kommer vara dålig på att vara tills på måndag ^^
Swedishmeat: Han kommer inte vara här inne så mycket innan måndag som sagt.
SwedishMeat skrev:
Ser helt ok ut Jag bjuder dig 200 Bagare fraktat å klart
200 blir skitbra, så det var okej med repan då?
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner