Forum
Någon som har detta? Varit sugen på det i några år men har aldrig blivit av att jag skaffat det.
Amerikanskt eller Europeiskt. Krav är att det ska vara komplett och språket på allt ska vara på engelska.
Amerikanskt eller Europeiskt. Krav är att det ska vara komplett och språket på allt ska vara på engelska.
det är ett roligt spel jag kommer ihåg att jag spelade för en massa massa år sen då kom jag till en bana där man ska flyga en pegasus men den var för svår så jag dog.
XD?
XD?
Gulligt.
Jag tror faktiskt att jag har det i någon låda härhemma. Hela samlingen ligger nedpackad i väntan på att golv ska läggas och hyllor sättas upp, men om du inte får tag på det innan jag packat upp spelsamlingen (och om jag nu inte mot förmodan misstagit mig om att jag har spelet) så ska jag gladeligen skänka dig mitt exemplar. Jag kommer ändå aldrig någonsin att spela det.
Oj, vad snällt. Hör av dig sen. Jag har ju inte direkt kunnat välja och vraka mellan olika exemplar här, så det blir nog ditt exemplar i så fall. Om det nu fanns något sådant.
Om du bara är ute efter att spela det har jag för mig att det finns på PS Store.
Mja, jag äger det hellre. Tack för tipset.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner