Start
Forum
Registrera
Medlemmar
Onlinelista
DB
Forum
Sida: 1 Nästa
Forum » Köp / Sälj / Byt » K: CDi-kontroller
Fick hem en CD-i nyligen, tyvärr fungerade inte kontrollerna så som de bör.

Finns det någon till salu måntro?
Medlem
Inlägg 618
Skrivet: 2010-05-03 17:49:58
 citera  skicka PM
Hur är funktionen hos kontrollerna du har?
Hentai gamer
Inlägg 7447
Skrivet: 2010-05-03 20:36:58
 citera  skicka PM
Jag har inte lyckats få någon kontakt med någon av dem än så länge. Kan vara så att de helt enkelt är lite glappiga.
Kanske är enkelt att fixa, har inte undersökt saken noga. Men det skulle vara bra att ha någon kontroll som är pålitlig också.
Medlem
Inlägg 618
Skrivet: 2010-05-03 21:35:09
 citera  skicka PM
Mmm, ge de trasiga till mig någon gång så kanske jag kan göra något roligt med de :-) Det är synd bara att du är mest Snes person. Jag kan nog inte göra en adapter av innehållet till en av dina kontroller...Inte till Snes iaf...

Fast skulle du ha någon kontroll någonstans du gillar men som har trasig kabel eller så kan jag säkert konvertera den till en CD-i kontroll åt dig med hjälp av en av dina som inte fungerar.

Du stoppar i kontrollen innan du startar konsolen förresten va? Jag vill minnas att de inte fungerar annars... Fast jag kan läst fel.
Hentai gamer
Inlägg 7447
Skrivet: 2010-05-03 21:57:09
 citera  skicka PM
Helt plötsligt fungerade kontrollen... Kanske hade något med att jag behövde ha den i innan jag startar (Nog för att jag redan hade gjort det med båda kontrollerna, men i alla fall).

Om någon av dem krånglar framöver så kan du få leka med dem nästa gång vi ses :).
Fast tills vidare behövs inte denna tråd.
Medlem
Inlägg 618
Skrivet: 2010-05-04 11:00:43
 citera  skicka PM

Forum » Köp / Sälj / Byt » K: CDi-kontroller
Sida: 1 Nästa