Forum
Hejsan.
Jag söker efter ett fint exemplar av Wild Guns till Super Nintendo och det ska vara NTSC versionen.
Jag söker efter ett fint exemplar av Wild Guns till Super Nintendo och det ska vara NTSC versionen.
Finns ett sådant komplett på EbaY i rusktigt bra skick för 910 Kronor + Frakt
SwedishMeat skrev:
Finns ett sådant komplett på EbaY i rusktigt bra skick för 910 Kronor + Frakt
Mm, vet, den personen tar tyvärr väldigt mycket överpris för alla hans spel. Jag behöver inte box + manual. Har sett kassetter som gått för runt 300. Vilket är ett bra pris.
Hehe hoppas du hittar en kasset Man tycker ju att det borde finnas någon som sitter på en sådan men dom flesta sitter ju så hårt inne på sina spel å vill inte sälja
SwedishMeat skrev:
Hehe hoppas du hittar en kasset Man tycker ju att det borde finnas någon som sitter på en sådan men dom flesta sitter ju så hårt inne på sina spel å vill inte sälja
Har nästan alla riktiga rariteter till SNES nu. Saknar bara Castlevania Dracula X, som finns å få tag på. Det blir med nästa månadslön . Detta verkar dock vara de enda som folk verkligen håller på.
donet skrev:
SwedishMeat skrev:
Har nästan alla riktiga rariteter till SNES nu. Saknar bara Castlevania Dracula X, som finns å få tag på. Det blir med nästa månadslön . Detta verkar dock vara de enda som folk verkligen håller på.
Jo vissa spel sitter nog i analen på endel haha
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner