Forum
Jag vill ha en PSP. Någon som har en att sälja? Spelar ingen större roll om det är en slim eller vanlig, bara den är i bra skick och har laddare.
Jag vill inte att den ska vara "moddad" så att man kan köra emulatorer och grejer på den.
Behöver inte medfölja några spel, men om ni vill bli av med spel (jag vill inte ha några separata erbjudanden för just spel.. det startar jag en ny tråd för senare i så fall) i samband med affären så kan ni ju iaf säga vad ni har.
Så, nån som är villig att släppa sin?
Jag vill inte att den ska vara "moddad" så att man kan köra emulatorer och grejer på den.
Behöver inte medfölja några spel, men om ni vill bli av med spel (jag vill inte ha några separata erbjudanden för just spel.. det startar jag en ny tråd för senare i så fall) i samband med affären så kan ni ju iaf säga vad ni har.
Så, nån som är villig att släppa sin?
Är det inte lite onödigt att välja bort en ev moddad enhet?
Det är ju bara att upgradera med senaste original-firmware så är den "normal" igen...
Det är ju bara att upgradera med senaste original-firmware så är den "normal" igen...
Kan den inte gå sönder om man uppdaterar en moddad enhet? I annat fall är det givetvis inga problem!
Om du installerar en nyare firmware på en redan moddad enhet så tror jag bara den kör över flashningen som ligger på, inte helt säker dock ^^. Börjar också bli lite sugen på att köpa en PSP för Birth by Sleep bland annat, ha en för att enbart lira original titlar på (vill inte förstöra den underbara GBA-emulator som ligger på PSP:t just nu).
Men det får allt vänta ett tag till!
Men det får allt vänta ett tag till!
Detta blir min tredje PSP om jag köper en
Slutar väl med att jag säljer denna också till slut, hehe.
Men det var ont om erbjudanden här Får väl norpa ett på tradera om man hittar ett billigt..
Slutar väl med att jag säljer denna också till slut, hehe.
Men det var ont om erbjudanden här Får väl norpa ett på tradera om man hittar ett billigt..
Zejiro skrev:
Hur man kan vilja sälja en sådan guldklimp övergår mitt förstånd. Är nog den av mina "konsoler" jag spelat mest på det senaste året i alla fall (fast iofs inte så mycket psp-spel, mest psx och emulatorer).
Så din fråga kan lika gärna skrivas om till "Hur kan någon vilja ha en omoddad PSP?"
^^ Ska man ha en PSP ska man köpa orginal spel Mycket roligare att ha Orginal + att man kan sälja dom om sisådär 10 - 15 år och tjäna fett med cash
Såklart orginal är bäst, men jag har inga moraliska betänkligheter med att göra enheten ännu bättre än vad den redan är. Som jag skrev i ett inlägg för många många månader sedan:
Omoddad psp = win.
Moddad psp = GOD!
Omoddad psp = win.
Moddad psp = GOD!
Har ett PSP 3000 som är 6 månader gammalt med kvitto och garanti i 6 månader till Nyskick inga repor Komplett med orginal kartong laddare osv.
Även 4 GB minnes kort.
Intressant ?
Även 4 GB minnes kort.
Intressant ?
Det låter fenomenalt. Jag drar iväg ett PM direkt
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner