Forum
Sida: 1 Nästa
EDIT 27 JULI:
Tråden kan låsas, sakerna är kvar men behöver ej längre säljas. Möjligen att xboxen kan säljas, helst om du hämtar upp i Lund. Annars får det vara. Skicka pm i så fall eller mail: [email protected].
Tja,
Jag funderar på att sälja min xbox 360, Elite 120GB. Boxad och med garanti kvar.
Köpt i Januari, sparsamt spelad.
Även spelen, kompletta:
Mushihimesama Futari (inkl. Black label)
Mirror's Edge
Fifa 10
Ghostbusters: The video game
Outrun Arcade (Live Arcade)
Trådlös Handkontroll, + medföljande tillbehör som headset, sladdar etc.
Säljer helst allt i paket, men om man vill skippa nåt av spelen är det lugnt. Bud på enskilda spel också välkommet.
Bud?
Jag säljer även lite Saturn-spel
Soukyugurentai, komplett med spine.
Panzer dragoon 1 (jpn)
Panzer dragoon Zwei (jpn)
Mystaria (pal, ej manual)
Dark Savior (pal)
Tråden kan låsas, sakerna är kvar men behöver ej längre säljas. Möjligen att xboxen kan säljas, helst om du hämtar upp i Lund. Annars får det vara. Skicka pm i så fall eller mail: [email protected].
Tja,
Jag funderar på att sälja min xbox 360, Elite 120GB. Boxad och med garanti kvar.
Köpt i Januari, sparsamt spelad.
Även spelen, kompletta:
Mushihimesama Futari (inkl. Black label)
Mirror's Edge
Fifa 10
Ghostbusters: The video game
Outrun Arcade (Live Arcade)
Trådlös Handkontroll, + medföljande tillbehör som headset, sladdar etc.
Säljer helst allt i paket, men om man vill skippa nåt av spelen är det lugnt. Bud på enskilda spel också välkommet.
Bud?
Jag säljer även lite Saturn-spel
Soukyugurentai, komplett med spine.
Panzer dragoon 1 (jpn)
Panzer dragoon Zwei (jpn)
Mystaria (pal, ej manual)
Dark Savior (pal)
Rätt sugen på Mushihimesama, dålig som fan med buda, vad brukar sattyget gå för?
Jag kan i alla fall inleda budgivningen med Mushihimesama Futari (inkl. Black label) 400 + frakt.
450 + frakt. Kan du ordna fram en liten blänkare (bild) ?
Jag tror att DMC bestämde sig för att behålla Mushi.
Nu blir jag ledsen.
Vore bra att få det "confirmed" av DMC. Mushi or no mushi, that is the question.
DMC är dessvärre ingen direkt stammis här på Cowa. Du har nog större chans att nå honom på stgfan.com-forumet.
David har blivit en ärbar fabriksarbetare och behöver inte era smutsiga pengar längre.
Erbjöd 500 kr för några veckor sedan men han ville behålla det så det blir nog inte sålt för buden här i tråden.
Trådkap, men jag har min RE utgåva till salu av Mushi Futari. Jamz/Meow har första tjing på den dock.
Och det ser faktiskt ljust ut, får ut mer efter räkningar etc än vad jag räknat med så jag köper spelet. kan höras om detaljer på msn sen
Sweetness, lallar ut på msn imorgon någon gång
Om nu sköna katten backar, let me know.
sorry, det har varit dålig uppkoppling här, är/har varit på semester i Lappland bland annat. Och tråden hade 0 inlägg senast, så jag trodde intresset var svalt.
Men som barklund säger, Futari ej till salu. Ni kan låsa hela tråden förresten. Som sagt, fabriksarbetet löste pengabehovet.
OT: finns det någon inställning, så man får vidarebefordat meddelande till ens mail här?
Men som barklund säger, Futari ej till salu. Ni kan låsa hela tråden förresten. Som sagt, fabriksarbetet löste pengabehovet.
OT: finns det någon inställning, så man får vidarebefordat meddelande till ens mail här?
Låst, på begäran av säljaren.
Nej, det finns ingen sådan funktion. Men om du vill ha det kan du alltid ta upp det i någon tråd på Cowabunga.se-forumet.
Nej, det finns ingen sådan funktion. Men om du vill ha det kan du alltid ta upp det i någon tråd på Cowabunga.se-forumet.
Sida: 1 Nästa
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner