Forum
Är intresserad av att byta några av mina Xbox 360 spel mot andra 360 spel. Har inga speciella önskemål så kom med förslag bara
För tillfället inaktiv
Mass Effect 2 är jag intresserad av, du kan ju kolla här: http://www.cowabunga.se/forum/viewtopic.php?id=747 och se om det är något som passar. Jag har inga problem med att lägga pengar emellan om det skulle vara så.
Jag skulle gärna byta ditt Dragon Age Origins mot Mass Effect 2, ifall det känns okej? ^^
Jag är lite sugen på det första Mass Effect, men det enda 360-spelet jag har att byta bort är Beautiful Katamari, men det hade du ju redan.
Finns lite andra spel här som jag säljer för närvarande, om du är sugen på något till en annan konsol.
http://www.cowabunga.se/forum/viewtopic.php?id=5532
EDIT:
Vissa av de där spelen kan dock redan vara sålda, men kolla gärna och säg om det är något du vill ha.
Finns lite andra spel här som jag säljer för närvarande, om du är sugen på något till en annan konsol.
EDIT:
Vissa av de där spelen kan dock redan vara sålda, men kolla gärna och säg om det är något du vill ha.
Fortyseven skrev:
Jag skulle gärna byta ditt Dragon Age Origins mot Mass Effect 2, ifall det känns okej? ^^
Deal! Jag skickar PM.
Zejiro skrev:
Jag är lite sugen på det första Mass Effect, men det enda 360-spelet jag har att byta bort är Beautiful Katamari, men det hade du ju redan.
EDIT:
EDIT:
hittar inget av intresse i listan, men om du väldigt gärna vill ha det ändå så kan du få köpa det. ska dock varna att det är dubbelbegagnat och har två prislappar kvar på fodralet (jag brukar inte at bort dem eftersom det blir en massa kladd kvar som samlar smuts då).
kom gärna med något bud du tycker är rimligt isåfall
Är lite halvt intresserad av Fallout 3, men vet inte om jag har nått speciellt skoj att byta bort mot det dock
Det är la dessa 360 spel som jag vill bli av med:
Ghost Recon: Advanced Warfighter
Kingdom of Fire: Circle of Doom
Perfect Dark: Zero
Det är la dessa 360 spel som jag vill bli av med:
Ghost Recon: Advanced Warfighter
Kingdom of Fire: Circle of Doom
Perfect Dark: Zero
Päron: jag kan inte säga att jag är så värst intresserad av något av dem har du inget annat 360 spel du kan tänka dig att byta?
Noppz, tyvärr inte
Fortyseven skrev:
hittar inget av intresse i listan, men om du väldigt gärna vill ha det ändå så kan du få köpa det. ska dock varna att det är dubbelbegagnat och har två prislappar kvar på fodralet (jag brukar inte at bort dem eftersom det blir en massa kladd kvar som samlar smuts då).
130 inklusive frakt med betalning vid löning? (tisdag)
Zejiro skrev:
Fortyseven skrev:
130 inklusive frakt med betalning vid löning? (tisdag)
Låter rimligt. PM:ed.
Även om det vart en trave bra spel där var det inget som lockade på fläcken just nu, har väl antagligen så mycket att spela just nu att mitt inre säger ifrån eller något
Tiduas skrev:
Även om det vart en trave bra spel där var det inget som lockade på fläcken just nu, har väl antagligen så mycket att spela just nu att mitt inre säger ifrån eller något
Du borde skämmas som inte ger Creed 2 en ärlig chans
Uppdaterad
Jag skulle kunna vara intresserad av att köpa Oblivion, vad vill du ha för det? Eller kanske det skulle vara aktuellt med ett byte mot Eternal Sonata?
Gudlock skrev:
Jag skulle kunna vara intresserad av att köpa Oblivion, vad vill du ha för det? Eller kanske det skulle vara aktuellt med ett byte mot Eternal Sonata?
Eternal Sonata har jag redan ägt en gång, och är inte intresserad av. Du har inget annat 360 spel du vill byta mot det?
i värsta fall får du naturligtvis köpa det, men roligast är att få ett nytt spel^^
Nope, det är svalt med spel till 360, har gjort mig av med en massa.
Well, att sälja är sjukt mycket tråkigare än att byta, men spelet sprider ju ingen glädje när det bara ligger i min hylla. PM:a ett bud så kan vi nog komma fram till något^^
The Saboteur är jag intresserad av. Spel jag kan byta bort är Mirrors Edge, Bionic Commando, Guitar Hero Aerosmith, Army of Two, och Skate.
Bra smak där; Saboteur är ett charmigt spel^^
Bionic Commando skulle vara intressant. PM:ad
Bionic Commando skulle vara intressant. PM:ad
Uppdaterad
Du har intressanta spel du. Jag är sugen på dessa:
Beautiful Katamari
Lego Indiana Jones/ Kung Fu Panda
Fallout 3 GOTY
Du vet vilka spel jag har.
Beautiful Katamari
Lego Indiana Jones/ Kung Fu Panda
Fallout 3 GOTY
Du vet vilka spel jag har.
Jag är inte jätteintresserad av dina resterande spel, men jag skulle kunna tänka mig Army of Two mot Lego-Panda eller Katamari. PM: a om det låter givande =)
Återupplivad och uppdaterad =D
Majin är jag intresserad av.
Jag har följande:
Fable II
Splinter Cell - Conviction
Mirror's Edge (fortfarande )
Jag har följande:
Fable II
Splinter Cell - Conviction
Mirror's Edge (fortfarande )
Fable 2 och Mirror äger jag redan, men Splinter cell kan nog vara roligt=) PM:ar
Rage
Shadows of the Damned
Captain America
Fable 2
L.A. Noire
Majin and the Forsaken Kingdom
Shadows of the Damned
Captain America
Fable 2
L.A. Noire
Majin and the Forsaken Kingdom
Sök på cowabunga.se