Forum
Och vad skulle frakten kunna tänkas landa på då?
Edit: släng med Croc (PS1) också, såvida det är med engelsk text!
Edit: släng med Croc (PS1) också, såvida det är med engelsk text!
Väger med största sannolikhet under 2kg, så 84:- blir det om du inte vill ha det skickat som rekommenderat.
Märkte att skivan saknades till Croc när jag skulle kolla skicket på det tidigare.
Märkte att skivan saknades till Croc när jag skulle kolla skicket på det tidigare.
Hmm skivan vore ju roligt att ha, så tror jag får vänta på ett annat ex. Men resten kan jag ta då, så ett PM med lite uppgifts danke! : )
Done!
Kör en bump här utifall att nån som ska på RG skulle vilja köpa något. :3
Se där, du har ju en kub :-) Fungerar den fint? Vad vill du ha för den, strömadapter, RGB kabel och orginal minneskortet? Och en orginal kontroll med sladd med tror jag...
Har tyvärr en intressant på den redan, får se om han ångrar sig (det vet jag på onsdag). :< 250:- är det jag vill ha för den med de sakerna, hursomhelst.
Du får 300 kronor av mig om han inte ska ha den.
OK, då vet jag.
Ett paketpris på dessa?
Alien 3
Ecco
Sonic 2
Streets of rage
Är alla kompletta och hela även på baksidan?
Hämtar gärna på RG om det blir aktuellt
Alien 3
Ecco
Sonic 2
Streets of rage
Är alla kompletta och hela även på baksidan?
Hämtar gärna på RG om det blir aktuellt
Alien 3 saknar manual, men de andra är kompletta. Lätt slitage här och var finns, men hela skulle jag säga att de är. Sonic 2 är japanskt om du inte såg det.
Alien 3 och Ecco verkar man få för 25:- på Tradera. De andra två hittar jag inga avslutade auktioner på, så kom gärna med bud (har ingen koll på MD-priser).
Alien 3 och Ecco verkar man få för 25:- på Tradera. De andra två hittar jag inga avslutade auktioner på, så kom gärna med bud (har ingen koll på MD-priser).
100kr för alla fyra då?
Hmm... 120:-?
nja, jag vet att det egentligen är värt mer men jag står kvar vid mitt skambud på 100kr
Får tänka på saken då. Skickar ett PM om jag bestämmer mig för att sälja för det priset.
Vad ska du ha för FF IX (USA) ?
250:- + frakt.
Bumpar tråden med prisförslag samt nya saker tillagda.
Bilder på E.V.O.?
Där har du en till att börja med. Kan ta några fler om du vill, men det finns inga egentliga skador (bara några lätta märken på boxen, som nog blir svåra att få med på bild).
Taget! Okej om jag klurar under helgen på om det är nått mer jag vill ha?
_Christopher skrev:
Taget! Okej om jag klurar under helgen på om det är nått mer jag vill ha?
Okej! Javisst.
Återigen uppdaterad med mer skit.
Har du möjligtvis spelet till DK Bongos också?
Har, men säljer inte, tyvärr.
Bumpad med lite nya spel och sänkta priser.
Vart är Wii:t? Jag vet att du inte vill få för dig att vifta mer, någonsin! :3
Det ska bort snart, ja. Vill du köpa?
Ja! =D
Trevligt. :3 Vi kan ta resten på IRC så blir det lite smidigare kanske.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner