Forum
Hej kära vänner. Nu är det dags.. Någon som har detta spel att sälja till mig? Skicka mig gärna ett PM.
Du kanske ska skriva om det är 360- eller PS3-versionen du söker också. Hett tips.
Pratade med Bobo om det senast idag i skolan och det är PS3-versionen han söker eftersom han inte är online nu och kan säga det själv
Annars säljer många ställen ut spelet hyffsat billigt nu då Continuum Shift nyligen släppts, jag som var sugen på att lira bägge (*host* samla trophies *host*) köpte dock första versionen galet nyligen från Zavvi för lite över hundralappen tror jag, så det kan jag rekommendera fler att göra. Sen vet man aldrig när deras roddbåt anländer med spelet men det är en annan fråga.
Annars säljer många ställen ut spelet hyffsat billigt nu då Continuum Shift nyligen släppts, jag som var sugen på att lira bägge (*host* samla trophies *host*) köpte dock första versionen galet nyligen från Zavvi för lite över hundralappen tror jag, så det kan jag rekommendera fler att göra. Sen vet man aldrig när deras roddbåt anländer med spelet men det är en annan fråga.
Tiduas skrev:
Sen vet man aldrig när deras roddbåt anländer med spelet men det är en annan fråga.
humor
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner