Forum
Allt i bra skick, komplett med lådor, manualer osv. om inget annat nämns.
G&W: DM-53 Mickey & Donald (lite nött låda)
SS: Astal (JP)
SS: Darius II (JP)
SS: Darius Gaiden (JP)
SS: Thunder Force V (JP, saknar spinecard)
Böcker:
Hyper Ultech MD Perfect Collection 321
Fin japansk bok med koder och hemligheter till Mega Drive-spel. 83 sidor i färg, massor av bilder!
Mega Drive & Game Gear '92 ALL CATALOG
Fin japansk bok från 1992, 115 sidor i färg! En katalog över samtliga MD- och GG-spel släppta i Japan fram till 1992. Recensioner och bilder.
16-BIT Mega Drive Encyclopedia
Uppslagsbok med information, recensioner och bilder från samtliga officiellt utgivna japanska MD-spel. 276 sidor i färg, förvaringslåda och Mega Drive-miniatyr (med spelen Comix Zone och Virtua Fighter 2).
Har även lite konsoler jag skulle kunna tänka mig att göra mig av med, om någon är intresserad (Saturn, Mega CD, Dreamcast)
G&W: DM-53 Mickey & Donald (lite nött låda)
SS: Astal (JP)
SS: Darius II (JP)
SS: Darius Gaiden (JP)
SS: Thunder Force V (JP, saknar spinecard)
Böcker:
Hyper Ultech MD Perfect Collection 321
Fin japansk bok med koder och hemligheter till Mega Drive-spel. 83 sidor i färg, massor av bilder!
Mega Drive & Game Gear '92 ALL CATALOG
Fin japansk bok från 1992, 115 sidor i färg! En katalog över samtliga MD- och GG-spel släppta i Japan fram till 1992. Recensioner och bilder.
16-BIT Mega Drive Encyclopedia
Uppslagsbok med information, recensioner och bilder från samtliga officiellt utgivna japanska MD-spel. 276 sidor i färg, förvaringslåda och Mega Drive-miniatyr (med spelen Comix Zone och Virtua Fighter 2).
Har även lite konsoler jag skulle kunna tänka mig att göra mig av med, om någon är intresserad (Saturn, Mega CD, Dreamcast)
hmm ja är lite sugen på dreamcast va skulle du vilja ha för de ?
Hur mycket för Astal?
Hur mycket för Mega Drive Encyclopedia?
Astal 250kr + frakt?
MDE, 500 kr + frakt?
DC:n måste jag fundera på.
MDE, 500 kr + frakt?
DC:n måste jag fundera på.
Ah, det var ett spel som kostade pengar. Jag hoppar.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner