Forum
Är det någon här som sitter på en Gamecube till bra pris? Färg är oviktigt och egentlingen tillbehör med, jag har en komplett med trasig kub här. Men ingår det grejer är det alltid kul ändå :-)
Jag söker även en ganska fräsh kopia av PAL versionen av Resident Evil 4 till GC, kan det säljas med kuben vore det underbart.
Jag söker även en ganska fräsh kopia av PAL versionen av Resident Evil 4 till GC, kan det säljas med kuben vore det underbart.
RE4 har jag, men du är väl lika snål som alltid
Vad vill du ha för det?
Vad vill du ge för det?
Normalpriset på tradera med avseeende på avslutade auktioner verkar vara mellan 50 - 200 kronor, där majoriteten av priserna ligger mer nära det första än det andra. Jag kan ge dig... 150 kr ink frakt? =) Det känns dyrt men eftersom det är du. Men tycker du att du kan få mer får du gärna behålla det isf.
Rasse undrar också vad du vill ge för hans kompletta, boxade, svarta GC? Han är desperat efter moniez nu
Det beror på vad Tenchio vill ha för sin ;o) Som inte är komplett och som inte behöver skickas... Vilket är lite väl tunga motargument dessvärre( vill inte ha fler lådor!)
Ah okej, förstår. 150 fraktat tyckte han lät bra för RE4, men han måste fundera tills imorgon på om han verkligen vill sälja det!
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner