Forum
En Amiga CD32 säljes eller bytes mot något till MD/Saturn
Edit: Ok vet inte vad som hände med den bilden men det verkar gå att klicka på "strecket" ?
Edit: Ok vet inte vad som hände med den bilden men det verkar gå att klicka på "strecket" ?
http://www.vintagegames.se/forum/download/file.php?id=2043&mode=view
"Du har inte behörighet att ladda ner denna bilaga."
"Du har inte behörighet att ladda ner denna bilaga."
Men.....suck. Jaja jag får väll försöka fatta hur man ska göra om det visar sig att det finns ngt intresse öht.
Jag är alltid intresserad av spel! Har du några du vill bli av med?
Nja, vill bli av med både basenhet och spel på en gång helst. Men får jag sålt enheten löst på annat håll får du gärna köpa spelen.
Kan vara intresserad, har reggat med på vintagegames men det tar väl ett tag att få sitt konto aktiverat.. Prisbild?
runt 1000kr?
Det rör sig alltså om en oboxad enhet med original PSU och en original handkontroll plus 4 spel
Spelen är kompletta
Diggers/Oscar
Dragonstone
James Pond 2 (inplastat)
Mean Arena
Det rör sig alltså om en oboxad enhet med original PSU och en original handkontroll plus 4 spel
Spelen är kompletta
Diggers/Oscar
Dragonstone
James Pond 2 (inplastat)
Mean Arena
har ett megadrive ståendes här hemma! byta konsollerna så får cyborg2003 spelen ?
1000 inkl. frakt?
Andreasit: Det ska allt va ett dundrande fint ex då.
Chris: Det kan jag gå med på, har du sett bilden på VG nu?
Chris: Det kan jag gå med på, har du sett bilden på VG nu?
Inte godkänd på VG än dessvärre.
aha, vill bara säga då att det inte ingår ngn original bildkabel, vet inte vad som kom med när man köpte i butik. Men jag kan skicka med dom jag använder nu om du vill.
@_Christopher: Du ska vara aktiverad på VG för du finns inte under inaktiverade användare så antingen är du aktiverad eller så har inte din registrering fungerat. Vad använde du för användarnamn för din registrering?
Henke: Oki, jo men det ser fint ut. PM:a lite detaljer så blir de nog bra. : )
Trooper: Ah det funkade, satt o väntade mej ett aktiveringsmail. ; )
Trooper: Ah det funkade, satt o väntade mej ett aktiveringsmail. ; )
aaah de kan ja inte lova, men den ena funkar helfritt och har ett utag för modem. däremot inte boxad den heller men kablar och så medföljer !
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner