Forum
P.g.a. nära förestående flytt utomlands är det nu dags att rensa lite i hyllorna.
Allt är helt komplett och i toppskick. Som samlare har jag varit noga med att hålla efter mina grejor.
Önskas några specifika mer detaljerade bilder eller annan info så är det bara att säga till.
Skickas mot att köparen betalar portot, eller så kan vi mötas i Malmö/Lund.
Kontakta mig här, eller via mail till jacobsen.ivan at gmail.com eller på MSN [email protected].
-----
Det mesta är sålt nu. Sänkt priserna på det som är kvar.
PS2-spel:
* Guitar Hero II med gitarr (PAL, välanvänd, men i väl fungerande skick) - Bortskänkes mot att köparen betalar frakten.
* Guilty Gear XX Slash (JP) - 50 kr
* Hokuto no Ken (Fist of the North Star, förstautgåvan med DVD - JP) - 200 kr
Manga på engelska:
* Blade of the Immortal, vol 1-19, plus en artbook, av Hiroaki Samura - 1500 kr
* Eden vol 1-10, av Hiroki Endo - 550 kr
* Tanpenshu, manganovellsamling på 2 volymer, av Hiroki Endo, 120 kr
De här är mina absoluta favoritmanga, och de enda jag behöll när jag sålde resten av min mangasamling för nåt år sedan. Nu när jag ska flytta utomlands känns det dock bättre att nån annan får glädje av dem än att jag ska packa ner dem i en kartong i föräldrarnas källarförråd.
Alla böcker är lästa endast 1-3 gånger och i mycket bra skick. Eventuellt lite lätt hyllslitage i hörnen på vissa böcker bara.
Övrigt:
* Neon Genesis Evangelion Eva-002 modellfigur (ihopbyggd, komplett med box och alla små tillbehör) - 100 kr
* Tougeki '07 Guilty Gear XX Accent Core DVD - 100 kr
Bilder:
Spel:
Manga:
Övrigt:
(de grejer som finns på bilderna men inte i listan ovan är alltså redan sålda)
Allt är helt komplett och i toppskick. Som samlare har jag varit noga med att hålla efter mina grejor.
Önskas några specifika mer detaljerade bilder eller annan info så är det bara att säga till.
Skickas mot att köparen betalar portot, eller så kan vi mötas i Malmö/Lund.
Kontakta mig här, eller via mail till jacobsen.ivan at gmail.com eller på MSN [email protected].
-----
Det mesta är sålt nu. Sänkt priserna på det som är kvar.
PS2-spel:
* Guitar Hero II med gitarr (PAL, välanvänd, men i väl fungerande skick) - Bortskänkes mot att köparen betalar frakten.
* Guilty Gear XX Slash (JP) - 50 kr
* Hokuto no Ken (Fist of the North Star, förstautgåvan med DVD - JP) - 200 kr
Manga på engelska:
* Blade of the Immortal, vol 1-19, plus en artbook, av Hiroaki Samura - 1500 kr
* Eden vol 1-10, av Hiroki Endo - 550 kr
* Tanpenshu, manganovellsamling på 2 volymer, av Hiroki Endo, 120 kr
De här är mina absoluta favoritmanga, och de enda jag behöll när jag sålde resten av min mangasamling för nåt år sedan. Nu när jag ska flytta utomlands känns det dock bättre att nån annan får glädje av dem än att jag ska packa ner dem i en kartong i föräldrarnas källarförråd.
Alla böcker är lästa endast 1-3 gånger och i mycket bra skick. Eventuellt lite lätt hyllslitage i hörnen på vissa böcker bara.
Övrigt:
* Neon Genesis Evangelion Eva-002 modellfigur (ihopbyggd, komplett med box och alla små tillbehör) - 100 kr
* Tougeki '07 Guilty Gear XX Accent Core DVD - 100 kr
Bilder:
Spel:
Manga:
Övrigt:
(de grejer som finns på bilderna men inte i listan ovan är alltså redan sålda)
Jag kan tänka mig att knipa en hel del efter jag kommit hem från semestern, kan även möta upp i Lund/Malmö så du slipper skicka.
Jag plockar Eternal Sonata och Okami för 300:- om du bjuder på fraktkostnaden.
DRF: Alright. Bara det blir innan ~10 december.
Om det är nåt du är 100% säker på att du ska ha så kan jag hålla det.
Tenchio: OK. PM.
Om det är nåt du är 100% säker på att du ska ha så kan jag hålla det.
Tenchio: OK. PM.
Pm
Förstapost uppdaterad med sålda grejer.
Du har pm.
Jag kan plocka Ridge Racer 7 och Soul Calibur IV om de finns kvar.
Har en annan som är intresserad av de 2 spelen, men han försöker pruta så får se om det blir nåt där. Återkommer.
Edit: De blev sålda.
Edit: De blev sålda.
Du har ett nytt PM.
PM till dig!
Sänkt priserna lite på det som är kvar.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner