Forum
Nu är jag sugen på att handla på mig lite nya snes spel igen I första hand Mega man 7, X2 och X3. kravet är att det ska vara PAL, EUR/UKV, komplett och i fint skick
Jag är även ev. intresserad av att köpa nåt annat spel jag inte redan har i samlingen så sitter du på något komplett PAL spel SCN, UKV eller EUR som jag inte har i min lista så kan du ju hojta till så får jag se om det är nåt jag tycker är intressant Inga sportspel dock, sånt elände orkar jag inte köpa på mig nu
Jag är även ev. intresserad av att köpa nåt annat spel jag inte redan har i samlingen så sitter du på något komplett PAL spel SCN, UKV eller EUR som jag inte har i min lista så kan du ju hojta till så får jag se om det är nåt jag tycker är intressant Inga sportspel dock, sånt elände orkar jag inte köpa på mig nu
du har pm
Detta är i högsta grad fortfarande aktuellt och jag letar fortfarande framförallt efter mega man spelen
Jag letar fortfarande efter samtliga Mega man spel, men har även blivit väldigt sugen på puzzle bobble. Antingen enbart manual för att komplettera det jag har, eller ett komplett puzzle bobble skick minst 7/10. SCN också givetvis
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner