Forum
Be gärna om skickbeskrivningar och bilder på de titlar som intresserar. Bud är också ok
200 kr för CT, 220 för Tales, resten sålda.
Gradius V Options DVD. Medföljde som preorder-bonus i Japan, innehåller gameplay, intervjuer m.m. 150 kr?
Black & White PC. Mycket fint skick. 25 kr.
Love Hina DVD, vol1, svensksåld, lite sliten box. 20 kr.
200 kr för CT, 220 för Tales, resten sålda.
Gradius V Options DVD. Medföljde som preorder-bonus i Japan, innehåller gameplay, intervjuer m.m. 150 kr?
Black & White PC. Mycket fint skick. 25 kr.
Love Hina DVD, vol1, svensksåld, lite sliten box. 20 kr.
Jeanette är eventuellt intresserad av Mario Party 7. Vad hade du tänkt dig för det?
castlevania till ps2 va är du sugen på för bud ?
Zejiro: Jadu. Tradera har inga kompletta med mic som riktlinje. Är 500 kr alls rimligt? Det har ett klistermärke på baksidan och reva från ett som slitits av på framsidan (fan vad jag hatar idiotiska spelbutiker), annars är allt jättefint. Frakten borde iaf bli 48 kr, om det är intressant.
Andreasit: 150 fraktat? Det är köpt beg. så har lite slitage, men helt ok skick.
Andreasit: 150 fraktat? Det är köpt beg. så har lite slitage, men helt ok skick.
Okej, jag misstänkte att det var ett sånt där dyrt spel. Hade ingen aning. Det är säkert ett schysst pris, men vår ekonomiska situation säger nej.. precis som skräddaren!
Tyvärr.
Tyvärr.
Jo Mario Party spelen verkar populära. Kanske vore idé att testa det på Tradera.
Kan nog inte köpa allt, men sugen på följande om du kan ge skickbeskrivning o prisbild?
Super Mario RPG
Soul Blader
Terranigma
Zelda: KnT
Mother 2
Seiken Densetsu 3
Metroid PrIme Hunters
Kirby Power Paintbrush
Super Mario RPG
Soul Blader
Terranigma
Zelda: KnT
Mother 2
Seiken Densetsu 3
Metroid PrIme Hunters
Kirby Power Paintbrush
Skickbeskrivningar ska du få, priser är svårare... du får jättegärna ge bud, lägger lite gissningar bara!
Super Mario RPG: Helt komplett med massa lappar, jättefint skick, aning hyllslitage på boxen bara. 280 kr?
Soul Blader: Aning hyllslitage på boxen, annars jättefint. 200 kr?
Terranigma: Lite "knycklig"/inåtbuktande box, kanske förvarats fuktigt, annars jättefint. 250 kr?
Zelda: Jättefint, minimalt hyllslitage på boxen bara. 280 kr?
Mother 2: Delvis solblekt box (syns från sidorna och ovan) med en del slitage och nån knycklighet. Innehållet dock jättefint, och kortet som förklarar kontrollen medföljer. 150 kr?
SD3: Något knycklig/buktig box med lite slitage och en reva i ett hörn. Minimal knycklighet på manualens omslag. Medföljer nåt reklamblad. 220 kr?
MP Hunters boxen har väl nån aning hyllslitage, annars fint. 125 kr.
Kirby PP är som nytt. Alltså har detta blivit RÄR eller vad? Verkar ju ligga kring 500 kr?? Funderar på att behålla det om det är så svårt att få tag på igen, har inte spelat genom det ännu...
Super Mario RPG: Helt komplett med massa lappar, jättefint skick, aning hyllslitage på boxen bara. 280 kr?
Soul Blader: Aning hyllslitage på boxen, annars jättefint. 200 kr?
Terranigma: Lite "knycklig"/inåtbuktande box, kanske förvarats fuktigt, annars jättefint. 250 kr?
Zelda: Jättefint, minimalt hyllslitage på boxen bara. 280 kr?
Mother 2: Delvis solblekt box (syns från sidorna och ovan) med en del slitage och nån knycklighet. Innehållet dock jättefint, och kortet som förklarar kontrollen medföljer. 150 kr?
SD3: Något knycklig/buktig box med lite slitage och en reva i ett hörn. Minimal knycklighet på manualens omslag. Medföljer nåt reklamblad. 220 kr?
MP Hunters boxen har väl nån aning hyllslitage, annars fint. 125 kr.
Kirby PP är som nytt. Alltså har detta blivit RÄR eller vad? Verkar ju ligga kring 500 kr?? Funderar på att behålla det om det är så svårt att få tag på igen, har inte spelat genom det ännu...
Tack!
SMRPG, Soul Blader, Terranigma, Zelda, SD3 och MPH - går det att få ner nått paketpris?
SMRPG, Soul Blader, Terranigma, Zelda, SD3 och MPH - går det att få ner nått paketpris?
Absolut, du har PM!
Vad vill du ha för FF 4?
Jadu jag har funderat lite över vad FF-spelen egentligen går för nuförtiden... enda på tradden är några dyra köp-nu. Vad tror du om 200 kr? Kartongen är lite tilltryckt, också har den ett svagt märke efter en prislapp på framsidan. Omslaget på manualen är också lite småbuckligt. Jag kan ta bilder om du vill?
Jatack! bilder vore awesome!
Har lagt till fler grejjer!
Lagt till två G&W!
Så vart EON sålt! . Crap!
AAH! Vafasen, Castlevania! Det vill jag köpa! Nu! Tales of the Abyss ser också intressant ut. Paketpris på dem?
Hehe, ja Andreasit har inte hört av sig om Castlevania så det är fortfarande up for grabs för 150 spänn fraktat. Abyss har jag bud på 350 kr men jag känner mig lite sniken och kommer nog lägga det på Tradera istället, känns som något man kan bli rik på där (och jag är lite desperat som sagt ).
jag slår till på Castlevania i så fall!
Najs, du har pm :-)
500 spänn för alla tre FF-spelen, någon?
Skick: IV har lite tilltryckt box och märke efter klisterlapp på framsidan, V har klisterlapp och gammalt klister på baksidan av boxen (går säkert ta bort på nåt vis, vet ej om jag vågar försöka dock), VI har "hyllslitage" på boxen, lite sprucken innerbox, "knyckligt" omslag på manualen samt gulnad kassett med en del konstiga märken på etiketten. Kan ta bilder vid intresse!
Bud och paketpriser är mycket välkomna, just nu känner jag faktiskt bara att jag vill få sålt alltihopa så jag slipper Tradera (utom Mario Party och Abyss som sagt, det åker upp till nästa löning tror jag).
Skick: IV har lite tilltryckt box och märke efter klisterlapp på framsidan, V har klisterlapp och gammalt klister på baksidan av boxen (går säkert ta bort på nåt vis, vet ej om jag vågar försöka dock), VI har "hyllslitage" på boxen, lite sprucken innerbox, "knyckligt" omslag på manualen samt gulnad kassett med en del konstiga märken på etiketten. Kan ta bilder vid intresse!
Bud och paketpriser är mycket välkomna, just nu känner jag faktiskt bara att jag vill få sålt alltihopa så jag slipper Tradera (utom Mario Party och Abyss som sagt, det åker upp till nästa löning tror jag).
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner