Start
Forum
Registrera
Medlemmar
Onlinelista
DB
Forum
Sida: 1 Nästa
Forum » Köp / Sälj / Byt » Super Castlevania IV köpes
...Japp, så är det.

(Super Nintendo) PAL / Europeisk version. Antingen bara kassett eller komplett spel beroende på priset.

Skriv vad ni har och vad ni vill ha för det, tack
Medlem
Inlägg 112
Skrivet: 2011-01-30 17:39:23
 citera  skicka PM
Har ett komplett. Vill ha 800 kr för det.
Det är scn i fint skick.
Medlem
Inlägg 125
Skrivet: 2011-01-31 11:56:10
 citera  skicka PM
Penguins: Du är värre än Spelfyndet, vet du det?!!! 699kr kostar ett komplett hos dem. Tack men nej tack.

Någon annan? Köper gärna en lös cart till "rätt" pris...
Medlem
Inlägg 112
Skrivet: 2011-01-31 19:45:16
 citera  skicka PM
Pinsamt svar.

Och hur ser kartonger ut på spelfyndet?
Manualen?

Saknar de flärpar och lock har det en viss betydelse, Jäkla noob!
Medlem
Inlägg 125
Skrivet: 2011-02-02 20:14:59
 citera  skicka PM
Det exemplar som spelfyndet har ute är slitet och dessutom tyskt, vilket normalt sett kapar värdet med minst 70% mot ett svensksålt ex.

800kr för ett svensksålt Super castlevania IV i fint skick är inte på något sätt överpris.

Så vill du bara ha ett exemplar att spela på så rekommenderar jag att du försöker leta reda på ett tyskt ex. om du inte är beredd att betala vad de andra releaserna kostar :|
Medlem
Inlägg 145
Skrivet: 2011-02-02 20:47:42
 citera  skicka PM
Oj trampade visst någon på tårna, sorry! Är inte så hemma på detta med regioner.

Penguins: Väx upp för f*n och kolla upp vem du kallar för noob i fortsättningen...Jag står för eventuella misstag och ber om ursäkt om du blev sårad av mitt svar.

Cart sökes fortfarande. Jag har gjort affärer här på Cowa tidigar, även känd på AT, Neogeoforlife mfl så referenser finns.
Medlem
Inlägg 112
Skrivet: 2011-02-03 20:47:48
 citera  skicka PM
Det var inte direkt meningen att lägga mig i, jag ville bara försöka ge lite klarhet i priserna :) Lycka till med letandet ;)
Medlem
Inlägg 145
Skrivet: 2011-02-03 21:27:45
 citera  skicka PM
Hebbe konstruktiva inlägg som du skrev uppskattas, tycker däremot inte om när penguins går över till personangrepp för att jag säger (ovetande) att jag tycker det är för dyrt.

Finns andra sätt att säga om han blev förolämpad och så här i efterhand så ångrar jag kanske mitt svar också, syftet var inte att förnärma någon.
Medlem
Inlägg 112
Skrivet: 2011-02-03 21:33:43
 citera  skicka PM
Men det är väl klart jag blir förolämpad.

Jag ger ett förslag på ett pris som jag vet är marknadvärdet på ett komplett super Castlevania och du skriver att jag är värre än SPELFYNDET! när du inte vet någonting om skillnaden på vad jag säljer och vad de säljer.

Att jämföra ett mycket slitet tyskt exemplar med ett fint svenskt exemplar och sedan anklaga mig för att ta ockerpriser gör mig arg.
Medlem
Inlägg 125
Skrivet: 2011-02-04 10:09:04
 | Senast redigerad 2011-02-04 10:09, ändrad totalt 1 gång(er)
 citera  skicka PM
om du bara vill spela det så kan du köpa det via VC till wii :) för nån 800 poäng eller va det är... eller det kanske inte finns... bara ett förslag
Medlem
Inlägg 84
Skrivet: 2011-02-04 16:48:34
 citera  skicka PM
Tack för tipset, Golem. Nu verkar det ha löst sig ändå, Rews på NESdb säljer en lös cart för 260kr fraktat till mig.

Penguins: Jag nämde inget om "ockerpriser", jag skrev bara att jag tyckte att du var för dyr. Om du sedan gör kopplingen mellan ockerpriser och Spelfyndet, så kan ju inte jag rå för det eller?

Jag bad endast om att få bud på vad ni andra hade att sälja och få höra priset ni begärde. Som köpare har jag väl rätten att avstå och säga att jag tycker att det blir för dyrt?

Sedan har jag delvis ångrat vad jag skrivit men du verkar långsint och grälsjuk. För min del är detta avslutat nu.
Medlem
Inlägg 112
Skrivet: 2011-02-05 01:26:35
 citera  skicka PM

Forum » Köp / Sälj / Byt » Super Castlevania IV köpes
Sida: 1 Nästa