Forum
Eftersom det gick så bra förra gången så gör jag ytterligare en tråd.
Panorama Cotton och Battle Mania 2 kompletta i mycket bra skick.
Bilder kan tas om det behövs.
Panorama Cotton och Battle Mania 2 kompletta i mycket bra skick.
Bilder kan tas om det behövs.
Vad har du för prisidé på Battle Mania 2?
Samma fråga som ovan, fast för båda.
Vet inte riktigt priserna, men jag hade nog tänkt runt 1000 kr st. Ska kolla runt lite på Ebay och liknande.
Jo jag misstänkte nästan det. Det är nog ganska rimliga priser (var i alla fall sist jag kollade). Får nog stå över då jag kom på att jag har massa csn-lån och skit som ska betalas denna månaden också...
Har du kommit fram till vad du vill ha för bägge? : )
Jaha? Sorry, jag missade din fråga. Jag körde med 1000 kr st, men det är klart att man kan bestämma ett paketpris. Dock är jag i behov av pengar och kommer inte ha någon budgivning, utan säljer det till första bästa för 1k st. Har annonserat på flera forum så jag kommer nog vänta lite innan jag säljer dem tillsammans.
Blir inte spelen sålda så kommer ett paketpris bli aktuellt.
Blir inte spelen sålda så kommer ett paketpris bli aktuellt.
Har precis fått ett bud för båda spelen på 2050 kr inkl rekommenderad frakt.
Kan höja till 2200.
Shit, jag som precis hade sagt till den andra killen att han fick spelen.
Men det är inte mer än att jag drar tillbaka det och så får det bli en högsta bud-tävling helt enkelt. Just nu är det du som leder Chris. Budgivningen slutar 23:59 ikväll.
Men det är inte mer än att jag drar tillbaka det och så får det bli en högsta bud-tävling helt enkelt. Just nu är det du som leder Chris. Budgivningen slutar 23:59 ikväll.
8 minuter kanske var i längsta laget av mej att vänta med svar.. ; )
Det är inte ditt fel, jag som är lite snabb i säljandet bara. Trodde faktiskt inte att jag skulle få bättre bud.
Nytt bud: 2300 kr.
Genne från LMG.
Genne från LMG.
Sålt till _Christopher! Yay!
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner