Forum
Nej. Nu får det vara bra.
Fine, jag älskar TV-spel men sedan jag var liten har jag haft en enda dröm; att åka ut i rymden! Astronaut lär jag aldrig bli så min enda chans är väl att köpa en turistbiljett på en rymdraket. Detta kostar dock en del... några miljoner närmare bestämt. Man lever bara en gång så jag får ta min chans nu, innan det är för sent.
Säljer därför allt jag äger och har som jag inte behöver. Spelen och konsolerna är listade på min profil.
Böcker, filmer och div. tekniska prylar kommer jag att lägga upp listor på under dagen.
Det är bud som gäller!
Fine, jag älskar TV-spel men sedan jag var liten har jag haft en enda dröm; att åka ut i rymden! Astronaut lär jag aldrig bli så min enda chans är väl att köpa en turistbiljett på en rymdraket. Detta kostar dock en del... några miljoner närmare bestämt. Man lever bara en gång så jag får ta min chans nu, innan det är för sent.
Säljer därför allt jag äger och har som jag inte behöver. Spelen och konsolerna är listade på min profil.
Böcker, filmer och div. tekniska prylar kommer jag att lägga upp listor på under dagen.
Det är bud som gäller!
Världens sämsta aprilskämt.
Var det inte en miljon det kostade?
Jag trodde det också. Sen wikipediade jag lite snabbt och såg något om 20 miljoner dollar. Men det lät lite väl. Kanske är första klass med fönsterplats och apelsinjuice.
Du är för dålig för att aprilskämta.
Jag stödjer lätt din dröm, Niklas. Du är välkommen hit att hämta fyra mil joner om du vill.
du får söka detta jobbet! så du tjänar deg!
http://www.arbetsformedlingen.se/4.1799db4911df80d2fa9800024.html?id=1877506
http://www.arbetsformedlingen.se/4.1799db4911df80d2fa9800024.html?id=1877506
Haha, klockren.
Går du inte och dör så kan priset hinna sjunka tillräckligt. Alternativet är ju att bygga en egen rymdraket, kan du nog kunna slänga ihop billigt om det nu är en enkelresa.
Annars finns en billigare lösning, som ser ganska bekväm ut.
Annars finns en billigare lösning, som ser ganska bekväm ut.
Tufft! Blir lite jobbigt att ta sig ner igen bara.
Jag skulle för all del kunna nöja mig en bra stund med att få vara med om det här - och det är inte fejk:
Bara att få se den svarta rymden ovanför och hur jorden kröker sig, det skulle fanimig vara något.
Det allra sjukaste är att U-2-planen är 1950-talsteknik. Som fortfarande är i drift. Visserligen kommer de från en militär bakgrund - eller rättare sagt CIA - men det vore väl ändå roligare att satsa de pengarna på sådant här än att bygga minor som effektivt kan spränga fattiga barn? Rymdfärjan är just på väg att bli pensionerad, månprogrammet har legat nere sedan tidigt 70-tal... det är inte OK. To boldly go where no man has gone before, vad hände med det?
Bara att få se den svarta rymden ovanför och hur jorden kröker sig, det skulle fanimig vara något.
Det allra sjukaste är att U-2-planen är 1950-talsteknik. Som fortfarande är i drift. Visserligen kommer de från en militär bakgrund - eller rättare sagt CIA - men det vore väl ändå roligare att satsa de pengarna på sådant här än att bygga minor som effektivt kan spränga fattiga barn? Rymdfärjan är just på väg att bli pensionerad, månprogrammet har legat nere sedan tidigt 70-tal... det är inte OK. To boldly go where no man has gone before, vad hände med det?
Har sett massvis med skämt men inget handlade om rymdresor förens nu
Arvid: Ruggigt tufft alltså. Så vackert allt är där uppifrån!
darno: Hehe.
darno: Hehe.
Det var ju i alla fall det sötaste aprilskämtet jag stötte på i år ^^
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner