Forum
Har några fina SNES och MD spel som jag aldrig kommer att spela och som jag inte har någon känslomässig koppling till. Tycker därför att det känns lite onödigt att ha dem kvar, tar bara en massa plats.
Det rör sig om följande spel:
SNES/PAL
* Actraiser (kassett, innerkartong, kartong) - SCN SÅLD!
* Actraiser 2 (komplett: kassett, manual, karta, innerkartong, kartong) - EUR SÅLD!
* Tetris Attack (kassett, något pappersblad, innerkartong, kartong) - UKV/EUR (svensksålt) SÅLD!
* Zelda A Link to the Past (kassett, manual, innerkartong, kartong) - UKV
Mega Drive/PAL
* Gunstar Heroes (kassett, manual, box/fodral) SÅLD!
Kom med bud.
Jag har ingen brådska att bli av med dem.
Om jag inte får något bud jag är nöjd med åker de ut på Tradera framöver.
Det rör sig om följande spel:
SNES/PAL
* Actraiser (kassett, innerkartong, kartong) - SCN SÅLD!
* Actraiser 2 (komplett: kassett, manual, karta, innerkartong, kartong) - EUR SÅLD!
* Tetris Attack (kassett, något pappersblad, innerkartong, kartong) - UKV/EUR (svensksålt) SÅLD!
* Zelda A Link to the Past (kassett, manual, innerkartong, kartong) - UKV
Mega Drive/PAL
* Gunstar Heroes (kassett, manual, box/fodral) SÅLD!
Kom med bud.
Jag har ingen brådska att bli av med dem.
Om jag inte får något bud jag är nöjd med åker de ut på Tradera framöver.
Vilken prisklass ligger du i för actraiser 1+2 och tetris attack?
Och btw, varför inte spela Gunstar? Det är väldigt bra, ännu bättre med en andra spelare!
Och btw, varför inte spela Gunstar? Det är väldigt bra, ännu bättre med en andra spelare!
ska du ha för zelda och actraiser 2?
Tetris Attack är jag också sugen på, men vet inte riktigt vad jag ska bjuda på det. Nåt prisförslag?
Actraiser skulle jag nog vilja ha 150 kr för, lite mindre för Tetris Attack.
Actraiser 2 är ju rätt ovanligt. Vet inte riktigt prisklass på den. Det enda jag sett på Tradera var ett exemplar i sämre skick och det slutade på ca 500 kr om jag inte minns fel.
Actraiser 2 är ju rätt ovanligt. Vet inte riktigt prisklass på den. Det enda jag sett på Tradera var ett exemplar i sämre skick och det slutade på ca 500 kr om jag inte minns fel.
Gunstar Heroes tycker jag att du ska spara.
Snyggt, snabbt och grymt kul.
Snyggt, snabbt och grymt kul.
Hmm, jo det är faktiskt riktigt skoj. Problemet är att det finns på tok för många bra spel att man inte hinner spela alla. Har spelat Gunstar Heroes en gång (ensam) tidigare och jag gillade det skarpt.
150 för actraiser 1 + 100kr för tetris attack är ok för min del. Actraiser 2 är jag väl inte sugen att betala 500kr för, 380 kr låter mer som en deal för mig
Cyborg20003: PM skickat.
Då var det bara Zelda och eventuellt Gunstar Heroes kvar.
Zelda lägger jag nog ut på tradera imorrn eller i nästa vecka.
Zelda lägger jag nog ut på tradera imorrn eller i nästa vecka.
Liten intressekoll bara, vet inte om jag är intresserad.. men ska överväga det beroende på priset. Så, vad vill du ha för Gunstar?
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner