Forum
Nu har jag äntligen köpt mig ett Wii, men något spel till den har jag inte förutom Mario Kart.
Jag har letat som en idiot efter Super Smash Bros Brawl, men det är svårt att hitta numera.
Vill gärna ha det nu innan nyår och just därför hoppar jag tradera, annars hade jag köpt ett på tradden. Jag kan betala 400kr + frakt för spelet.
Just nu är jag hemma hos päronen och bor ute i skogen lååångt bort från alla butiker, så jag har ingen möjlighet att kolla upp elgiganten, siba, mediamarkt etc.
Mvh Patrick
Jag har letat som en idiot efter Super Smash Bros Brawl, men det är svårt att hitta numera.
Vill gärna ha det nu innan nyår och just därför hoppar jag tradera, annars hade jag köpt ett på tradden. Jag kan betala 400kr + frakt för spelet.
Just nu är jag hemma hos päronen och bor ute i skogen lååångt bort från alla butiker, så jag har ingen möjlighet att kolla upp elgiganten, siba, mediamarkt etc.
Mvh Patrick
http://www.tradera.com/super-smash-bros-brawl-124-nintendo-wii-124-pal-124-komplett-124-pal-auktion_340687_146230229
Det är "Köp nu", men det är nog lite sent nu kanske.
Det är "Köp nu", men det är nog lite sent nu kanske.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner