Forum
Leisure Suit Larry - 90 kr
Far Cry 2 - 80 kr
Dragon Age Origins (inplastat) - 100 kr
Call of Duty: World at War - 100 kr
Call of Duty: Modern Warfare - 120 kr
blur (nytt) - 110 kr
007: Quantum of Solace - 90 kr
Mirror's Edge (inplastat) - 90 kr
Planet 51 - 110 kr
The Orange Box (inplastat) - 110 kr
Soul Calibur IV (jap) - 80 kr
Demon's Souls - 130 kr
Resistance 2 - 80 kr
Spider-Man: Shattered Dimensions - 140 kr
Colin McRae Dirt 2 - 130 kr
Final Fantasy XIII - 110 kr
Blazblue Calamity Trigger (US) - 150 kr
Som sagt, några frågor? Bara hojta till.
Spel som redan är sålda:
- Hannah Montana
- Catherine
- Ridge Racer 7
- NBA Jam
Far Cry 2 - 80 kr
Dragon Age Origins (inplastat) - 100 kr
Call of Duty: World at War - 100 kr
Call of Duty: Modern Warfare - 120 kr
blur (nytt) - 110 kr
007: Quantum of Solace - 90 kr
Mirror's Edge (inplastat) - 90 kr
Planet 51 - 110 kr
The Orange Box (inplastat) - 110 kr
Soul Calibur IV (jap) - 80 kr
Demon's Souls - 130 kr
Resistance 2 - 80 kr
Spider-Man: Shattered Dimensions - 140 kr
Colin McRae Dirt 2 - 130 kr
Final Fantasy XIII - 110 kr
Blazblue Calamity Trigger (US) - 150 kr
Som sagt, några frågor? Bara hojta till.
Spel som redan är sålda:
- Hannah Montana
- Catherine
- Ridge Racer 7
- NBA Jam
JAg är lite sugen på pc-engine-paketet
Jag tycker du ska köpa det. Gief me a bud!
MMM, jag är också sugen på Coregrafx men egentligen bara Super star soldier och Momotarou i spelväg.
Piss, jag har ingen koll på pc-engine priser. Btw, momotarou kan Henke få hugga för det har jag redan, men allt andra. Hmm... 750kr?
Plus frakten så är det okej! Men om du menar Henke som i Pasta så har han redan det tror jag. :-)
Avvaktar lite och ser om det kommer fler bud. :-)
Avvaktar lite och ser om det kommer fler bud. :-)
Japp, + frakt. Henke menar jag Henka ovanför, inte Pasta. Om han inte bytt namn? Nu är jag konfunderad :C
Haha sorry misssade Henkes inlägg. Sitter på mobilen så får ingen bra överblick. :-)
Ja men så kan vi ju göra då :-) 130 inkl. För Momotarou Henke?
Men jag vill som sagt avvakta lite tills ikväll eller så.
Ja men så kan vi ju göra då :-) 130 inkl. För Momotarou Henke?
Men jag vill som sagt avvakta lite tills ikväll eller så.
Nja, jag får nog passa då. Jag är främst ute efter en konsol, multitap har jag redan och som sagt bara 2 av spelen jag var ute efter så sälj allt till cyborg ist. Momotarou är inte så pass intressant att jag tar det nu. Tack ändå för förslaget.
Aight då vet jag. :-) Jag blir hellre av med typ allt på en gång så.
Är intresserad av NBA jam (ps3)
Catherine artbooken
Spiderman (ps3)
Något fint paketpris?
Catherine artbooken
Spiderman (ps3)
Något fint paketpris?
Säljer inte artbooken löst. Spiderman har en annan kille visat intresse för och han har bjudit på ett paket så jag avvaktar tills jag vet hur han ska göra. Men NBA kan du få för 120 inkl frakt.
Cyborg:
Det var en annan som ev. var intresserad av PC-Engine paketet. Men han är inte jättesnabb på att svara, jag skrev i tråden på loading iaf att han har till midnatt på sig att lägga ett motbud, annars säljer jag till dig.
Det var en annan som ev. var intresserad av PC-Engine paketet. Men han är inte jättesnabb på att svara, jag skrev i tråden på loading iaf att han har till midnatt på sig att lägga ett motbud, annars säljer jag till dig.
120 fraktat låter ok för nba, men avvaktar ifall det blir mer. varför bara artbook med spelet? det är ju ingen bundle eller specialutgåva av spelet som deluxe utgåvan?
Den utgåvan jag köpte så var det bara artbook med. Köpte den från axelmusic.com så det är en amerikansk utgåva. Vet inte vilka varianter av utgåvor som finns till Catherine.
Spider-Man hoppade han på så ska vi säga 240 inkl. frakt för både Spider-Man och NBA?
Spider-Man hoppade han på så ska vi säga 240 inkl. frakt för både Spider-Man och NBA?
320 med artbooken alltså?
Hehe, tyvärr vill jag inte sälja den löst.
I det fallet nöjjer jag mig med 120 fraktat för nba jam. Drygade ut med de andra två förslagen för en större deal. Skcka över kontoinfo så petar jag över i helgen.
Allright! PM kommer.
Rubrik och huvudinlägg uppdaterat. Kom igen nu, måste ju finnas någon som vill ha ett par av spelen.
Har satt priser på alla spel nu. Priserna är inkl. frakt. Billigt ffs!
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner