Forum
Nu när jag har rensat mina PSP och NDS -dubletter i två omgångar uppstod ett behov av lite komplettering.
Söker följande psp titlar:
Assassins creed bloodlines
Metal gear acid (första. Har tvåan)
Gradius collection
Mega man
Lego star wars och indiana jones liren
Utöver dessa så är det bara att komma med förslag och pris
NDS
Tetris
NSMB
Castlevania
Mario kart
Utöver dessa så är det bara att komme med förslag och pris.
Jag har även väldigt mycket spel att byta bort mot, kolla min säljtråd (spelrensning).
Söker följande psp titlar:
Assassins creed bloodlines
Metal gear acid (första. Har tvåan)
Gradius collection
Mega man
Lego star wars och indiana jones liren
Utöver dessa så är det bara att komma med förslag och pris
NDS
Tetris
NSMB
Castlevania
Mario kart
Utöver dessa så är det bara att komme med förslag och pris.
Jag har även väldigt mycket spel att byta bort mot, kolla min säljtråd (spelrensning).
Vilket av Megaman-remakesen till psp är det du är ute efter? Megaman X eller originalet?
Jag plockar gärna båda, jag har inte testat någon av psp versionerna, den ena ska väl vara sisådär, men kan vara kul att själv avgöra det
vilken har du?
Tar även förslag på andra schyssta psp spel som rekomenderas.
vilken har du?
Tar även förslag på andra schyssta psp spel som rekomenderas.
Jag har X-spelet till PSP. Amerikansk utgåva, men det gör ingen skillnad när det gäller psp. Jag vet ärligt talat inte hur priset ska vara. Någonstans mellan 70 och 100 kronor inklusive frakt, kanske?
För övrigt tycker jag du borde skaffa Dracula X Chronicles till pspn någon gång. En remake av Rondo of Blood + en originalversion av Rondo of Blood *och* Symphony of the Night är nice i ett portabelt spel.
För övrigt tycker jag du borde skaffa Dracula X Chronicles till pspn någon gång. En remake av Rondo of Blood + en originalversion av Rondo of Blood *och* Symphony of the Night är nice i ett portabelt spel.
Tack för tipset. Dracula x har sattes på inköpslistan och fick faktiskt det och bägge mm liren i en deal på nesdb.
Har du något annat i psp-väg till salu? I min säljtråd har jag ett psp paket(dubletter) som ska väck, men även 360 och ps3 lir, kanske finns något i bytesväg som kan locka?
Har du något annat i psp-väg till salu? I min säljtråd har jag ett psp paket(dubletter) som ska väck, men även 360 och ps3 lir, kanske finns något i bytesväg som kan locka?
Jag tycker Tactics Ogre: Let us Cling Together och Final Fantasy Tactics är väldigt bra spel att skaffa, om du inte redan har dem till någon annan konsol.
Fast de vill jag inte bli av med. men de borde inte vara så svåra att hitta
Fast de vill jag inte bli av med. men de borde inte vara så svåra att hitta
Ace Combat X: Skies of Deception och Dead or Alive: Paradise har jag kvar till PSP, kan man få nått i byte mot dem tro? haha
Ace combat har ju fått hyfsade rescensioner, doa paradise, not so much
Vete sjutton om jag har så mycket som är i den nedre värdesregionen kvar....
resident 5 steelbook(360) mot ovanstående 2?
Vete sjutton om jag har så mycket som är i den nedre värdesregionen kvar....
resident 5 steelbook(360) mot ovanstående 2?
Jag byter typ bort dem mot vilket spel som helst som jag inte har redan
Har du kvar Enchanted Arms eller FF13.....de kan väl inte kosta så mycket?, eller Uncharted 2 kanske?
Har föresten 4 UMD filmer om det skulle vara intressant som jag hade kunnat slänga med , de är de två FF filmerna, ååå den tredje Resident Evil filmen......och....."host"......La Blue Girl.......haha ^^
Har du kvar Enchanted Arms eller FF13.....de kan väl inte kosta så mycket?, eller Uncharted 2 kanske?
Har föresten 4 UMD filmer om det skulle vara intressant som jag hade kunnat slänga med , de är de två FF filmerna, ååå den tredje Resident Evil filmen......och....."host"......La Blue Girl.......haha ^^
haha nä du siktar för högt med både enchanted och uncharted.
Ace combat och de tre resident filmerna mot vad av detta?
resident evil 5(steelbook),
geometry wars evolved (wii),
kof XII (ps3)
Parodius deluxe pack (ss, jap)
eller någon mix av ovanstående mot rubbet.
Ace combat och de tre resident filmerna mot vad av detta?
resident evil 5(steelbook),
geometry wars evolved (wii),
kof XII (ps3)
Parodius deluxe pack (ss, jap)
eller någon mix av ovanstående mot rubbet.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner