Forum
1 st pojkvän (ful) bortskänkes eller bytes mot en bal toapapper. Han kommer att levereras för sent för han kan aldrig passa tider. Skickas med bussgods eller Schenker.
Men va fan, jag var ju tvungen att äta färdigt!
Följer det med box och manual? Kan man få bilder? SCN?
Är SCN, dock något defekt. Han får inte plats i boxen längre, det finns inte så mycket papp i Europa att det räcker för den isterbuken. Manual ingår dock, liksom spine och registeringskort. Bilder vill du inte ha, tro mig. Inte ens Stevie Wonder kan titta på dem utan att tappa aptiten.
Trodde du redan brutit sönder spinen på den utgåvan? LOLOLOLOL
Jag har blivit cowa-rapead
Edit: Av Silver88, om det rådde några tvivel.
Edit: Av Silver88, om det rådde några tvivel.
Bra jobbat Silver, det var sjukt kul!
Rosse skrev:
Jag har blivit cowa-rapead
Jag tycker att du borde tagit på dig äran själv. Så här bra inlägg sker bara en gång per decennium!
Fint försök men att hävda att det finns en manual till Rasmus faller på sin egen orimlighet.
OM det nu finns en så är jag intresserad av att få låna den. Det bör vara oerhört intressant läsning.
Jag skulle gärna ta en flukt i manualen till Silver också, om den inte har kommit bort.
OM det nu finns en så är jag intresserad av att få låna den. Det bör vara oerhört intressant läsning.
Jag skulle gärna ta en flukt i manualen till Silver också, om den inte har kommit bort.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner