Forum
Ja det är bara Box och manual tyvärr. Ett tag fanns det bara massa tyska ex över allt så jag tänkte att nån kanske sitter på en kassett och vill komplettera.
God idé, själv sitter jag dock utan vare sig kassett, box eller manual
Köp en billig lös kassett och komplettera med min box/manual
Japp, snubblar jag över en så slår jag till!
Bump
Vad ska du ha för Castlevania till MD?
iaf en 500. Det är i nyskick.
Bump.
Sänkta priser på PAL Saturn. Två PSP spel uppe.
Sänkta priser på PAL Saturn. Två PSP spel uppe.
Bump
Säljer PSP
Bump.
Någon admin får gärna ändra rubriken till "S:Blandat" eller liknande då nuvarande inte stämmer.
Någon admin får gärna ändra rubriken till "S:Blandat" eller liknande då nuvarande inte stämmer.
Upp igen
Okej, om du verkligen vill bli av med ditt Story of Thor paket tar jag gärna hand om det. Så vilket spel ska jag köpa då... Ecco till DC? Ja, det får det bli.
Ok!
Ecco är tyvärr som vanligt när det gäller PAL DC spel. Det fattas piggar och nån spricka finns på fodralet. Vill du fortfarande ha det så återkommer jag med frakt osv.
Ecco är tyvärr som vanligt när det gäller PAL DC spel. Det fattas piggar och nån spricka finns på fodralet. Vill du fortfarande ha det så återkommer jag med frakt osv.
Bump. Ecco har nu ett helt fodral.
Känner att det är en rätt dum fråga, men behöver DC:n verkligen en step-down? Transformatorn sitter väl i konsolen, så kan den alltså inte ta emot europeisk ström/spänning?
Ja, en Japansk DC vill ha 100V. Våra eluttag ger 230 så utan stepdown bränns DCn sönder.
Bump med mer som jag vill byta till mig:
Även ute efter ett Gamecube och ett GBA SP ASG 101 samt lösa Game Boy kassetter!
Även ute efter ett Gamecube och ett GBA SP ASG 101 samt lösa Game Boy kassetter!
.....
Pris på WS paketet?
Vad är du villig att betala? Jag kommer inte ge bort det.
Upp igen!
La till en VMU till DCn som jag glömt.
Kom igen nu slöfockar!
La till en VMU till DCn som jag glömt.
Kom igen nu slöfockar!
Bump m saturnspel
Bump.
Priser utsatt samt tar ett PS One och spel i byte.
Priser utsatt samt tar ett PS One och spel i byte.
Bump. Sänkta priser.
Och så ytterligare lite sänkta priser, samt ett sunkigt PS1 till salu/byte.
Attans, jag är på jakt efter Metal Gear Solid så om du säljer det separat, det är komplett, fungerar och om stjärnorna står i rätt läge så kan jag köpa det!
Njaa.
Jag vill ju verkligen bli av med allt. Enda chansen att bli det lär väll vara om MGS ingår. Endast ett PS kan man väll knappt ge bort ens
Jag vill ju verkligen bli av med allt. Enda chansen att bli det lär väll vara om MGS ingår. Endast ett PS kan man väll knappt ge bort ens
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner