Forum
Jo, tyvärr är det väl så. Jaja, då får jag hoppas att spelet dyker upp till ett rimligt pris någon annanstans snart, jag råkar ha hela serien utom ettan men jag vill ju börja i början, hehe.
Hördu, det där SwanCrystal-paketet, har du kvar det?
Jag känner ett visst litet sug där inser jag.
Jag känner ett visst litet sug där inser jag.
Jo. Skickar PM
Bump.
Mitt PS visade sig spela japanska spel också. Nån som vill hugga?
Mitt PS visade sig spela japanska spel också. Nån som vill hugga?
Upp igen. Ps1 sålt. Ett nytt skruttigt PS2 paket finns
Sänkt pris. 250 kr för PS2-paketet.
Mer junk.
Uppdaterat med det hetaste bärbara formatet, Minidisc.
Jag räknar med massvis av PM så bli inte oroliga om det tar ett par dagar att få svar...
Jag räknar med massvis av PM så bli inte oroliga om det tar ett par dagar att få svar...
Bömp
Vad vill du ha för gameboy-paketet?
Det ligger på Tradera för 750 kr utan manualerna. Men utan bud.
Sugen på att byta gameboy paketet mot 2st neo geo pads?
Eventuellt, blir det inte sålt kan jag kanske tänka mig det, men föredrar att få in cash.
500 spänn kan du få om du inte får den såld
Kollar med en kille på SNDB som visat intresse, vill han inte ha den är den din för 500 plus frakt.
Bump. Bara SPn kvar. Nån?
Det är inte lätt att bedöma skick på en skärm utifrån foton. Stämmer det som det ser ut att det finns en del ytliga repor på skärmen?
Ja, absolut.
Det är några repor på skärmen i övre vänstra hörnet. Men de ligger utanför själva spelbilden i stort sett.
Inget snyggt samlarobjekt alltså, men vill man ha en enhet man vågar ta med sig och faktiskt spela på kan den vara intressant.
Det är några repor på skärmen i övre vänstra hörnet. Men de ligger utanför själva spelbilden i stort sett.
Inget snyggt samlarobjekt alltså, men vill man ha en enhet man vågar ta med sig och faktiskt spela på kan den vara intressant.
Just skärmen är jag nog lite för petig med, så det är bäst att jag håller mig undan...
Bump
Okej, Megaman screenshotet ser bra ut, jag slår till till slut! Det var länge sedan jag kunde spela mina GBA / GBC spel Jag köper din GBA SP!
Bump!
Ingen som vill ha lite Mark III spel?
Ingen som vill ha lite Mark III spel?
Bump
Uppdaterar igen.
Testar intresset för ett DC paket.
Bilderna verkar inte vilja som jag, men det verkar gå att klicka på de små strecken.
Testar intresset för ett DC paket.
Bilderna verkar inte vilja som jag, men det verkar gå att klicka på de små strecken.
Bump.
Lade till ett par MD spel. De fick ingen bild dock.
Lade till ett par MD spel. De fick ingen bild dock.
Bump
Upp.
DCn borta, spelen kvar. Tar nu även GG spel i byte.
DCn borta, spelen kvar. Tar nu även GG spel i byte.
Bump.
Ingen som behöver en trasig GG?
Ingen som behöver en trasig GG?
Bump med paketpris på MD
Vad vill du ha för Zero Gunner 2 och Arcus Odyssey?
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner